Zarządzaj danymi w CRM za pomocą filtrów i wyszukiwania. Zacznij wpisywać zapytanie w pasku wyszukiwania, a przefiltrowane dane natychmiast pojawią się na ekranie.
Możesz użyć filtra według kilku kryteriów.
Według numeru telefonu. Jeśli wpiszesz cyfry w pasku wyszukiwania, CRM znajdzie elementy według numeru telefonu, nawet jeśli numery są oddzielone spacjami, nawiasami i myślnikami. Zaleca się wprowadzenie co najmniej trzech cyfr.
Znajdź kontakty bez numeru telefonu
Według imienia i e-maila. Jeśli wpiszesz litery w pasku wyszukiwania, filtr wyszuka elementy według imienia lub nazwiska. Wyszukiwanie uwzględnia również adresy e-mail.
Według konkretnych pól. Możesz wybrać pole do wyszukiwania w filtrze. Jeśli nie określisz wartości pól, pusty filtr domyślnie wyświetli wszystkie pozycje.
Według pustych pól. W Bitrix24 możliwe jest filtrowanie elementów z wypełnionymi lub pustymi polami.
Na przykład chcesz wyświetlić listę kontaktów bez nazwiska. Kliknij trzy kropki (...) obok potrzebnego pola i wybierz odpowiednią wartość.
Według pól z kontaktów i firm w filtrze deali. Możesz filtrować deale według pól z powiązanych firm i kontaktów. Ta funkcja jest przydatna, jeśli chcesz znaleźć deale z firmami w określonej dziedzinie działalności lub z kontaktami utworzonymi przez konkretnego pracownika.
Aby wybrać pola z kontaktów i firm, kliknij Dodaj pole w filtrze deali. Na górze okna zobaczysz przyciski, które włączają i wyłączają pola z elementów CRM. Zaznacz potrzebne elementy, a następnie wybierz pola, które chcesz dodać do filtra.
W skrócie:
- Zarządzaj danymi w CRM za pomocą filtrów i wyszukiwania. Zacznij wpisywać zapytanie w pasku wyszukiwania, a przefiltrowane dane natychmiast pojawią się na ekranie.
- Możesz użyć filtra według kilku kryteriów: numeru telefonu, imienia i e-maila, konkretnych pól, pustych pól, pól z kontaktów i firm w filtrze deali.