Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Wyszukiwanie elementów CRM za pomocą filtra

Zarządzaj danymi w CRM za pomocą filtrów i wyszukiwania. Zacznij wpisywać zapytanie w pasku wyszukiwania, a przefiltrowane dane natychmiast pojawią się na ekranie.

Możesz użyć filtra według kilku kryteriów.

Według numeru telefonu. Jeśli wpiszesz cyfry w pasku wyszukiwania, CRM znajdzie elementy według numeru telefonu, nawet jeśli numery są oddzielone spacjami, nawiasami i myślnikami. Zaleca się wprowadzenie co najmniej trzech cyfr.

Znajdź kontakty bez numeru telefonu

Teraz łatwo jest znaleźć kontakty bez numeru telefonu. Kliknij Dodaj pole i wybierz pole Posiada telefon.

Jeśli wybierzesz Nie, zostanie wyświetlona lista kontaktów bez numeru telefonu.

Według imienia i e-maila. Jeśli wpiszesz litery w pasku wyszukiwania, filtr wyszuka elementy według imienia lub nazwiska. Wyszukiwanie uwzględnia również adresy e-mail.

Według konkretnych pól. Możesz wybrać pole do wyszukiwania w filtrze. Jeśli nie określisz wartości pól, pusty filtr domyślnie wyświetli wszystkie pozycje.

Według pustych pól. W Bitrix24 możliwe jest filtrowanie elementów z wypełnionymi lub pustymi polami.

Na przykład chcesz wyświetlić listę kontaktów bez nazwiska. Kliknij trzy kropki (...) obok potrzebnego pola i wybierz odpowiednią wartość.

Opcja działa dla wszystkich typów pól z wyjątkiem plików, list, rezerwacji zasobów i różnych linków.

Według pól z kontaktów i firm w filtrze deali. Możesz filtrować deale według pól z powiązanych firm i kontaktów. Ta funkcja jest przydatna, jeśli chcesz znaleźć deale z firmami w określonej dziedzinie działalności lub z kontaktami utworzonymi przez konkretnego pracownika.

Aby wybrać pola z kontaktów i firm, kliknij Dodaj pole w filtrze deali. Na górze okna zobaczysz przyciski, które włączają i wyłączają pola z elementów CRM. Zaznacz potrzebne elementy, a następnie wybierz pola, które chcesz dodać do filtra.


W skrócie:

  • Zarządzaj danymi w CRM za pomocą filtrów i wyszukiwania. Zacznij wpisywać zapytanie w pasku wyszukiwania, a przefiltrowane dane natychmiast pojawią się na ekranie.
  • Możesz użyć filtra według kilku kryteriów: numeru telefonu, imienia i e-maila, konkretnych pól, pustych pól, pól z kontaktów i firm w filtrze deali.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Działania grupowe w CRM Automatyczne łączenie duplikatów w CRM Profil klienta/firmy w CRM Połączenia między firmami a kontaktami Importuj dane do Bitrix24 CRM Importuj powiązane elementy do CRM Jak ograniczyć widoczność pól niestandardowych w CRM Usunięcie elementów CRM Jak zaimportować powiązane elementy do CRM Wymagane pola w CRM