Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie

Bitrix24 Helpdesk

Bitrix24 ma nowy interfejs. Obrazy w artykułach mogą różnić się od obecnego projektu konta. Wkrótce je zaktualizujemy.

Wyszukiwanie w CRM

Wyszukiwanie w CRM pozwala szybko znaleźć potrzebne deale, kontakty, firmy oraz inne elementy. Na przykład deale konkretnego menedżera lub kontakty z określonym stanowiskiem.

W artykule wyjaśniamy:

Maksymalna liczba elementów CRM dostępnych do wyszukiwania zależy od planu taryfowego.
Plany taryfowe

1-2. Przejdź do sekcji CRM i wybierz potrzebny element, na przykład deale.
3. Kliknij Filtrowanie i wyszukiwanie i wprowadź wartość do wyszukiwania. Jeśli pole pozostanie puste, CRM pokaże wszystkie elementy.


Jak działa wyszukiwanie

Wyszukiwanie działa tylko na podstawie pól elementu CRM. Jeśli dane są zapisane w aktywnościach lub komentarzach na osi czasu, nie zostaną znalezione. Na przykład wyszukiwanie słowa „Jan” nie pokaże deala z aktywnością „Zadzwonić do Jana”.

W CRM można wyszukiwać elementy:

Wyszukiwanie według wartości pola

CRM sprawdza wartości we wszystkich polach elementu CRM. Na przykładzie wyjaśnimy wyszukiwanie w sekcji Deale.

Wyszukiwanie według liczb. Jeśli wprowadzisz „753”, znajdziesz wszystkie deale, w których występuje ta liczba. Na przykład deale z kwotą 753 zł lub z kontaktami, których numer telefonu zawiera „753”.

Wyszukiwanie według imienia. Jeśli wprowadzisz „Jan”, znajdziesz deale:

  • za które odpowiada pracownik Jan,
  • w których nazwie znajduje się imię Jan lub nazwisko Janowski,
  • w których w dowolnym polu wpisano imię Jan.

Wyszukiwanie według słowa lub jego fragmentu. Na przykład, jeśli wprowadzisz „mich”, znajdziesz deale, w których nazwa zawiera ten fragment lub klient ma na imię Michał.

Wyszukiwanie uwzględnia tylko początek słowa lub pełne dopasowanie.

Wyszukiwanie według wypełnionych lub pustych pól

W CRM można wyszukiwać elementy według wypełnionych lub pustych pól. Na przykład można znaleźć deale z klientami, którzy nie mają wypełnionego pola Nazwisko.

Funkcja ta jest dostępna dla wszystkich pól, z wyjątkiem typów: plik, lista i rezerwacja zasobów.

1. Wybierz potrzebne pole w filtrze.
2-3. Kliknij Trzy kropki (...) i wybierz wartość: wypełnione lub niewypełnione.


Wyszukiwanie za pomocą filtrów

Aby szybko znaleźć potrzebne elementy, używaj filtrów. Na przykład znajdź wszystkie deale z kwotą poniżej 10 0000 zł, za które odpowiada konkretny menedżer.
Jak działają filtry w CRM

Podczas wyszukiwania za pomocą filtrów możesz podać fragment wartości w konkretnym polu, a CRM pokaże wszystkie pasujące deale. Na przykład, jeśli w polu Stanowisko wpiszesz „me”, CRM pokaże wszystkie deale, gdzie klient to menedżer produktu, metodyk itp.


Jak zapisać szablony filtrów

Często używane filtry można zapisać, aby nie konfigurować ich za każdym razem. Na przykład filtr dla deali konkretnego menedżera z kwotą poniżej miliona złotych.

1. Kliknij Filtr.
2. Wybierz potrzebne pola i podaj ich wartości.
3. Kliknij Zapisz filtr.
4-5. Podaj nazwę filtra i kliknij Zapisz.

Filtr można przenieść, ustawić jako główny, edytować lub usunąć. W tym celu: Kliknij Ustawienia (⚙️) i wybierz potrzebną opcję:
kropki — przenieś filtr na liście,
pinezka — ustaw jako filtr domyślny,
ołówek — edytuj filtr,
krzyżyk — usuń filtr.


W skrócie

  • Wyszukiwanie w CRM pozwala szybko znaleźć potrzebne deale, kontakty, firmy oraz inne elementy.
  • Maksymalna liczba elementów CRM dostępnych do wyszukiwania zależy od planu taryfowego.
  • Wyszukiwanie działa tylko na podstawie pól karty CRM. Jeśli dane są zapisane w aktywnościach lub komentarzach na osi czasu, nie zostaną znalezione.
  • Można wyszukiwać elementy CRM według konkretnej wartości pola, wypełnionych lub pustych pól.
  • Często używane filtry można zapisać, aby nie konfigurować ich za każdym razem.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo