Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Centrum Analityczne w Kreatorze BI

Centrum Analityczne to nowa sekcja Kreatora BI do pracy z danymi pochodzącymi z zewnętrznych źródeł. Teraz możesz importować dane z plików CSV oraz podłączać konta reklamowe. Na podstawie tych danych można tworzyć zestawy danych i wizualizować informacje w formie wykresów i raportów.

Na przykład można załadować plik CSV z danymi o sprzedaży oraz podłączyć konto reklamowe. Jeden zestaw danych będzie zawierał informacje o sprzedaży, a drugi o wydatkach na reklamę. Na podstawie tych danych można utworzyć wykres i ocenić efektywność kampanii reklamowych w raporcie.

Aby skonfigurować zewnętrzne źródła danych, otwórz sekcję Kreator BI > Centrum analityczne. Utwórz zestaw danych z pliku CSV lub podłącz zewnętrzne źródła danych.

W tym artykule dowiesz się, jak wykorzystać dane ze źródeł zewnętrznych do tworzenia raportów i wizualizacji wskaźników biznesowych.


Importuj dane z plików CSV

Jeśli dane są przechowywane w plikach CSV, można je załadować do Kreatora BI. Na przykład zaimportuj plik z danymi o sprzedaży za rok, aby przeanalizować zmiany w poszczególnych miesiącach, określić najpopularniejsze produkty i ocenić dynamikę przychodów.
Kreator BI: jak utworzyć zestaw danych z pliku CSV
Jak skonfigurować formaty i typy danych do importowania pliku CSV


Podłącz konta reklamowe

W Centrum Analitycznym można podłączyć konta reklamowe Facebook i Google Ads. Informacje z tych kont będą automatycznie gromadzone w zestawy danych, takie jak źródła reklamy i wydatki. Dzięki temu będziesz mógł zobaczyć dane i ocenić efektywność kampanii reklamowych.
Kreator BI: jak wykorzystać dane z kont reklamowych


W skrócie

  • Centrum Analityczne to nowa sekcja Kreatora BI do pracy z danymi pochodzącymi z zewnętrznych źródeł.
  • Można importować dane z plików CSV, podłączać konta reklamowe.
  • Na podstawie danych można tworzyć zestawy danych i wizualizować informacje w formie wykresów i raportów.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Kreator BI: jak utworzyć zestaw danych z pliku CSV Jak skonfigurować formaty i typy danych do importowania pliku CSV Kreator BI: jak wykorzystać dane z kont reklamowych