Właściciel kalendarza Bitrix24 może ustawić różne uprawnienia dostępu dla różnych użytkowników. Kliknij przycisk Kalendarze, aby otworzyć ustawienia.
Wybierz kalendarz z listy, kliknij Edytuj w menu.
Domyślnie właściciel ma pełny dostęp do osobistego kalendarza. Inni użytkownicy mogą jedynie zobaczyć dostępność pracownika.
Jeśli chcesz dodać dodatkowe uprawnienia dostępu, kliknij Uprawnienia dostępu > Dodaj i wybierz użytkowników. Możesz zapewnić różne poziomy dostępu dla różnych użytkowników.
Możesz skonfigurować następujące uprawnienia dostępu:
-
Odmowa dostępu: nie masz dostępu do kalendarza.
-
Zobacz dostępność: możesz zobaczyć wydarzenia w kalendarzu, ale nie ich nazwy. Wydarzenia w kalendarzu będą wyświetlane jako [Zajęty].
-
Zobacz dostępność i nazwy: możesz zobaczyć nazwy wydarzeń w kalendarzu.
-
Wyświetl: możesz zobaczyć wydarzenia, ale nie możesz ich edytować.
-
Edytuj kalendarze i wydarzenia: możesz nie tylko wyświetlać, ale także edytować wydarzenia i kalendarze.
-
Pełny dostęp: masz wszystkie uprawnienia.
Dostęp do różnych typów kalendarzy
Istnieją dwa typy kalendarzy:
- Kalendarz firmowy
- Kalendarz osobisty
Administrator konta może osobno skonfigurować uprawnienia dostępu dla każdego typu. Włącz tryb administratora, przejdź do sekcji Kalendarz i kliknij przycisk ustawień.
Przewiń w dół do sekcji Uprawnienia dostępu i kliknij Dodaj. Wybierz użytkownika, grupę lub dział.
Wybierz poziom dostępu dla użytkowników. Jeśli pracownik nie ma dostępu do tego typu kalendarza, nie będzie mógł go dodać.