Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Uprawnienia dostępu do Kalendarza Bitrix24

Właściciel kalendarza Bitrix24 może ustawić różne uprawnienia dostępu dla różnych użytkowników. Kliknij przycisk Kalendarze, aby otworzyć ustawienia.

Wybierz kalendarz z listy, kliknij Edytuj w menu.

Domyślnie właściciel ma pełny dostęp do osobistego kalendarza. Inni użytkownicy mogą jedynie zobaczyć dostępność pracownika.

Jeśli chcesz dodać dodatkowe uprawnienia dostępu, kliknij Uprawnienia dostępu > Dodaj i wybierz użytkowników. Możesz zapewnić różne poziomy dostępu dla różnych użytkowników.

Administratorzy Bitrix24 widzą wszystkie wydarzenia w kalendarzu pracowników, z wyjątkiem tych oznaczonych jako "Prywatne".

Możesz skonfigurować następujące uprawnienia dostępu:

  • Odmowa dostępu: nie masz dostępu do kalendarza.

  • Zobacz dostępność: możesz zobaczyć wydarzenia w kalendarzu, ale nie ich nazwy. Wydarzenia w kalendarzu będą wyświetlane jako [Zajęty].

  • Zobacz dostępność i nazwy: możesz zobaczyć nazwy wydarzeń w kalendarzu.

  • Wyświetl: możesz zobaczyć wydarzenia, ale nie możesz ich edytować.

  • Edytuj kalendarze i wydarzenia: możesz nie tylko wyświetlać, ale także edytować wydarzenia i kalendarze.

  • Pełny dostęp: masz wszystkie uprawnienia.

Jeśli ustawisz uprawnienia dostępu dla Wszystkich odwiedzających, dalsze indywidualne ograniczenia dostępu nie będą działać.

Dostęp do różnych typów kalendarzy

Istnieją dwa typy kalendarzy:

  • Kalendarz firmowy
  • Kalendarz osobisty

Administrator konta może osobno skonfigurować uprawnienia dostępu dla każdego typu. Włącz tryb administratora, przejdź do sekcji Kalendarz i kliknij przycisk ustawień.

Przewiń w dół do sekcji Uprawnienia dostępu i kliknij Dodaj. Wybierz użytkownika, grupę lub dział.

Wybierz poziom dostępu dla użytkowników. Jeśli pracownik nie ma dostępu do tego typu kalendarza, nie będzie mógł go dodać.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Zestawy danych Kreatora BI: zadania i projekty Logowanie do Bitrix24 przy użyciu kodu QR Często zadawane pytania dotyczące poczty w CRM Jak utworzyć ofertę CoPilot w Przepływach Kreator BI: jak naprawić błędy podczas importu danych z pliku CSV Jak wyłączyć wyświetlanie połączeń z CRM w Kalendarzu Często zadawane pytania dotyczące poczty Bitrix24 Zestawy danych Kreatora BI: workflow Jak wybrać typ workflow