Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Często zadawane pytania dotyczące zadań Bitrix24

Zadania w Bitrix24 wspierają organizację pracy zespołu poprzez przydzielanie małych zadań oraz zarządzanie dużymi projektami. Umożliwiają śledzenie postępów pracy pracowników, kontrolowanie terminów oraz rozdzielanie obowiązków. Artykuł zawiera odpowiedzi na często zadawane pytania dotyczące zadań.

Ten artykuł pomoże się dowiedzieć:


Dlaczego nie wszystkie zadania są uwzględnione w raporcie

Raport za wskazany okres uwzględnia zadania, które są:


Jakie uprawnienia do szablonów zadań mają pracownicy korzystający z planów Basic i Standard

W planach Basic i Standard użytkownicy mają standardowe uprawnienia do szablonów zadań:

  • Wszyscy użytkownicy mogą tworzyć szablony zadań.
  • Użytkownicy widzą i zarządzają tylko tymi szablonami, które sami utworzyli. Ta zasada obowiązuje, nawet jeśli twórcą i wykonawcą są wyznaczeni inni pracownicy.
Konfiguracja uprawnień dostępu do szablonów zadań jest dostępna w planach Professional i Enterprise.
Plany Bitrix24
Uprawnienia dostępu w zadaniach

Dlaczego powtarzalne zadanie ma nieprawidłowy termin ostateczny

W przypadku zadań powtarzalnych termin ostateczny obliczany jest od daty utworzenia zadania. Jeśli w szablonie włączono opcję Pomiń weekendy i dni wolne, data zakończenia będzie uwzględniać godziny pracy określone w ustawieniach Bitrix24.

Termin ostateczny zadania nie uwzględnia strefy czasowej użytkownika i jest liczony według czasu serwera.

Dlaczego usuwane są zadania powiązane z CRM

Przyczyna. Jeśli usuniesz element CRM, na przykład deal, powiązane z nim zadania zostaną przeniesione do kosza.

Rozwiązanie.
1-3. Przejdź do sekcji CRM > Więcej > Ustawienia > Ustawienia CRM.
4-5 Wybierz Inne i kliknij Inne ustawienia.
6-7. Otwórz sekcję Aktywności i włącz opcję Zachowaj zadania podczas usuwania obiektów CRM.


Dlaczego po edycji zadanie zostaje odłączone od projektu

Sytuacja. Po edycji zadanie może zostać odłączone od projektu, grupy roboczej lub przepływu.

Przyczyna. Jeśli użytkownik bez uprawnień do edycji zmieni zadanie w określonej grupie, zadanie to może utracić powiązanie z projektem, grupą lub przepływem. Dzieje się tak, gdy zadanie jest tworzone na podstawie szablonu lub w ramach przepływu, a użytkownik nie jest członkiem tej grupy.

Rozwiązanie. Upewnij się, że użytkownik dołączył do odpowiedniej grupy lub ma uprawnienia do edycji zadań tej grupy.
Jak skonfigurować uprawnienia dostępu w grupach i projektach


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak dodać odbiorcę do wiadomości e-mail w CRM Reguły automatyzacji: Produkty Jak wyłączyć wyświetlanie połączeń z CRM w Kalendarzu Dodaj nowy kalendarz Jak wybrać tryb działania CRM Zestawy danych Kreatora BI: workflow Jak dodać odbiorcę do wiadomości e-mail w Poczcie Bitrix24 Zestawy danych Kreatora BI: e-Podpis i e-Podpis w HR Jak dodać dane swojej firmy Zestawy danych Kreatora BI: faktury i oferty