Bitrix24 Market oferuje ponad 550 aplikacji dla różnych obszarów biznesu, umożliwiając rozszerzenie funkcjonalności Bitrix24. Większość aplikacji jest tworzona przez partnerów Bitrix24, którzy są zewnętrznymi deweloperami odpowiedzialnymi za wydajność i wsparcie techniczne swoich aplikacji.
Jeśli masz pytania dotyczące konfiguracji lub używania aplikacji, skontaktuj się z jej deweloperem, aby uzyskać pomoc.
Aby skontaktować się z deweloperem aplikacji:
- Przejdź do sekcji Aplikacje > Market.
- Kliknij Więcej w prawym górnym rogu.
- Wybierz Zainstalowane aplikacje.
- Otwórz aplikację.
- Przewiń w dół i kliknij Wsparcie techniczne. Znajdziesz tam dane kontaktowe dewelopera: e-mail, numer telefoniczny lub media społecznościowe.
W skrócie
- Jeśli masz pytania dotyczące aplikacji z Marketu, skontaktuj się z jej deweloperem, aby uzyskać pomoc.
- Aby znaleźć dane kontaktowe deweloperów, otwórz zainstalowaną aplikację i przejdź do sekcji Wsparcie techniczne.
- Wsparcie Bitrix24 zapewnia pomoc tylko dla aplikacji opracowanych przez Bitrix24 i Bitrix24 Integrations.