Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24 Helpdesk

Bitrix24 ma nowy interfejs. Obrazy w artykułach mogą różnić się od obecnego projektu konta. Wkrótce je zaktualizujemy.

Widżet witryny: jak utworzyć i skonfigurować

Widżet to narzędzie, dzięki któremu klienci mogą kontaktować się z Tobą bezpośrednio na stronie, a Ty zbierasz wszystkie zgłoszenia w CRM. Do widżetu można podłączyć:

  • czat na żywo — komunikację z odwiedzającymi stronę w czasie rzeczywistym,
  • formularze CRM — zbieranie zgłoszeń, rejestracji i kontaktów,
  • kanały komunikacji — klient wybierze dogodny sposób kontaktu, np. media społecznościowe lub komunikatory.

W artykule dowiesz się, jak:


Jak utworzyć i skonfigurować widżet

1-4. Przejdź do sekcji CRM > Sprzedaż > Kanały sprzedaży > Widżet na stronę. Zobaczysz listę dostępnych widżetów.
5. W Bitrix24 jest już domyślnie zainstalowany widżet. Nie można go usunąć, ale można zmienić jego ustawienia lub go wyłączyć.
6-7. Jeśli potrzebujesz narzędzia z indywidualnymi ustawieniami, utwórz nowy widżet. Kliknij Utwórz widżet i wprowadź jego nazwę.

Podłączone kanały

Do widżetu można podłączyć sieci społecznościowe, komunikatory, formularz CRM i oddzwanianie. Możesz zostawić tylko potrzebne kanały, używając przełącznika.

Otwarte kanały. Wybierz kanał z listy i zaznacz potrzebne opcje, np. czat na żywo lub WhatsApp. Aby podłączyć kolejny kanał, kliknij Dodaj otwarty kanał.

Możesz ustawić godziny pracy otwartego kanału, aby klienci mogli pisać tylko w godzinach pracy. Ustawienia godzin pracy dotyczą wszystkich kanałów komunikacyjnych podłączonych do otwartego kanału.
Jak utworzyć i skonfigurować otwarty kanał

Formularz CRM. Dodaj formularz do zbierania danych klientów, np. do zamówienia produktu lub rejestracji na usługę. Wybierz formularz z listy lub utwórz nowy.
Jak utworzyć i skonfigurować formularz CRM

Oddzwanianie. To formularz CRM, w którym klient zostawia numer telefonu, aby menedżer do niego oddzwonił. Wybierz formularz z listy lub utwórz nowy. Ustaw, jak obsługiwać połączenia poza godzinami pracy:

  • ukryj przycisk oddzwaniania,
  • zapisz informacje o kliencie i wyświetl komunikat.

Oddzwanianie nie jest dostępne we wszystkich planach taryfowych.
Plany taryfowe

Godziny pracy i wyświetlanie kanałów

Godziny pracy. Ustaw, w jakich godzinach klienci mogą się z Tobą kontaktować, np. tylko w dni robocze. Dla otwartych kanałów, formularzy CRM i oddzwaniania można ustawić różne godziny.

  1. Kliknij Konfiguracja.
  2. Zaznacz opcję Pokaż tylko w godzinach pracy.
  3. Wybierz strefę czasową.
  4. Ustaw dni wolne — zaznacz odpowiednie pola.
  5. Wprowadź dni świąteczne, oddzielając je przecinkami, np. 01.01,02.02.

Parametry wyświetlania. Określ, na których stronach witryny będą działać kanały widżetu.

Kliknij Konfiguracja i wybierz opcję:

  • Na wszystkich stronach poza — podaj adresy stron, gdzie kanał nie jest potrzebny.
  • Jedynie na wybranych stronach — dodaj adresy stron, gdzie kanał będzie działać.

Aby dodać kolejne strony, kliknij Plus (+).

Automatyczna wiadomość powitana

Skonfiguruj automatyczne powitanie, aby przyciągnąć uwagę klientów. Możesz ustawić różne powitania dla różnych stron, np. ogólne dla strony głównej, inne dla strony z produktem.

  1. Wybierz, gdzie wyświetlać powitanie:
    • Na wszystkich stronach — wszędzie będzie wyświetlane jedno powitanie. Możesz dodać strony-wyjątki, na których powitanie się nie pojawi.
    • Tylko na wskazanych stronach — powitanie pojawi się tylko na stronach dodanych do listy.
  2. Podaj imię i zdjęcie pracownika lub wybierz gotowy obraz.
  3. Napisz tekst powitania lub pozostaw domyślny.
  4. Wybierz, kiedy wyświetlać powitanie: od razu lub z niewielkim opóźnieniem.

Widok widżetu

W sekcji Widok możesz skonfigurować:

  • Kolor tła i ikon widżetu, aby pasował do projektu strony.
  • Pozycję widżetu na stronie.
  • Czas wyświetlania — od razu po załadowaniu strony lub z opóźnieniem.
  • Wyświetlanie na urządzeniach mobilnych.
  • Podpis „Powered by Bitrix24” — można go usunąć.
  • Język widżetu — zmiana języka nie tłumaczy tekstu dodanego ręcznie, np. automatycznego powitania.

Usunięcie podpisu „Powered by Bitrix24” nie jest dostępne we wszystkich planach taryfowych.
Plany taryfowe


Jak zainstalować widżet na stronie

Widżet można zainstalować na stronie utworzonej w Bitrix24 lub na innej platformie.

Jeśli witryna została utworzona w Bitrix24.

1-2. Otwórz Strony i sklepy > Strony.
3-4. Kliknij Trzy kropki (...) > Konfiguruj witrynę.
5-6. W zakładce Ustawienia strony wybierz widżet.
7. Zapisz zmiany.

Jak dodać widżet z czatem do swojej witryny

Jeśli witryna została utworzona w innej platformie.

  1. Przejdź do listy widżetów i kliknij Osadź kod obok wybranego widżetu.
  2. Kliknij Skopiuj do schowka, aby zapisać kod widżetu.
  3. Wklej kod w szablon strony przed zamykającym tagiem /body.

Dodaj widżet Bitrix24 do witryny utworzonej w WIX
Aby widżet działał poprawnie w wersji Bitrix24 On-Premise, zaktualizuj Główny moduł.

Aby tymczasowo wyłączyć widżet na stronie i nie przyjmować wiadomości od klientów, usuń widżet ze strony lub go wyłącz.
Jak usunąć widżet ze strony


Jak zarządzać listą widżetów

Przejdź do sekcji CRM > Sprzedaż > Kanały sprzedaży > Widżet na stronę, aby zobaczyć listę wszystkich widżetów. Dla każdego widżetu dostępne są opcje:

  • Edytuj — zmień ustawienia.
  • Osadź kod — skopiuj kod do instalacji widżetu na stronie.
  • Wyłącz — tymczasowo ukryj widżet przed odwiedzającymi stronę.
  • Usuń — usuń widżet, jeśli nie jest już potrzebny. Kliknij ikonę krzyżyka.


W skrócie

  • Widżet to narzędzie, dzięki któremu klienci mogą kontaktować się z Tobą bezpośrednio na stronie, a Ty zbierasz wszystkie zgłoszenia w CRM. Możesz skonfigurować domyślnie zainstalowany widżet lub utworzyć nowy.
  • Do każdego widżetu można podłączyć sieci społecznościowe, komunikatory, formularz CRM i oddzwanianie.
  • Skonfiguruj, w jakich godzinach i na których stronach widżet będzie wyświetlany.
  • Skonfiguruj automatyczne powitanie, aby przyciągnąć uwagę klientów. Możesz ustawić różne powitania dla różnych stron.
  • W sekcji Ogólny wygląd możesz dostosować wygląd widżetu: kolor tła i ikon, pozycję na stronie, czas wyświetlania, widoczność na urządzeniach mobilnych, podpis „Powered by Bitrix24” oraz język.
  • Widżet można zainstalować na stronie utworzonej w Bitrix24 lub na innej platformie.
  • W sekcji CRM > Sprzedaż > Kanały sprzedaży > Widżet na stronę znajdziesz listę wszystkich widżetów. Możesz zmienić ustawienia, skopiować kod do strony, wyłączyć lub usunąć widżet.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Dodaj widżet Bitrix24 do witryny utworzonej w WIX Jak skonfigurować uprawnienia dostępu do widżetu Jak dodać widżet z czatem do swojej witryny