Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24 Helpdesk

Bitrix24 ma nowy interfejs. Obrazy w artykułach mogą różnić się od obecnego projektu konta. Wkrótce je zaktualizujemy.

Lista wyjątków

Lista wyjątków w CRM pomaga blokować automatyczne tworzenie leadów i deali na podstawie e-maili i połączeń od klientów.

Jest to przydatne, jeśli w CRM pojawia się dużo zbędnych danych: kampanie e-mailowe, niechciane połączenia, spam. Dodaj e-mail lub numer telefonu do listy wyjątków — i CRM nie będzie już tworzyć na ich podstawie leadów ani deali.

Lista wyjątków jest wspólna dla całego CRM i wszystkich użytkowników.

W artykule wyjaśnimy, jak skonfigurować:


Skonfiguruj listę wyjątków w CRM

W sekcji Lista wyjątków możesz:

  • dodać numer telefonu lub e-mail do listy,
  • usunąć je z listy,
  • znaleźć je za pomocą filtrów.
  • Lista wyjątków działa tylko dla nowych e-maili. Jeśli klient odpowie na wiadomość, trafią one do CRM. Wiadomości przez komunikatory i formularze CRM nie są objęte listą wyjątków.

    Dodaj numer telefonu lub e-mail

    Dodanie kontaktu klienta do listy wyjątków jest możliwe na trzy sposoby: w ustawieniach CRM, formularzu leadu lub deala, ustawieniach Telefonii.

    W ustawieniach CRM
    1–5. Przejdź do CRM > Ustawienia > Ustawienia CRM > Inne > Lista wyjątków.
    6. Kliknij Dodaj do listy.
    7. Wprowadź adresy e-mail lub numery telefonów w formacie międzynarodowym (każdy w nowej linii). Po każdym kontakcie możesz dodać komentarz, oddzielając go średnikiem. Na przykład: jan@example.pl; menedżer Damian z firmy XYZ.
    8. Kliknij Importuj.

    W formularzu leadu lub deala
    1. Otwórz formularz leadu lub deala.
    2–3. Kliknij Ustawienia (⚙️) > Dodaj do wyjątków.

    Jeśli dodasz kontakt klienta do wyjątków z formularza, ten formularz oraz powiązany z nim kontakt lub firma zostaną usunięte. Jeśli dodano je przez pomyłkę — można je przywrócić z Kosza.
    Kosz w CRM

    W ustawieniach Telefonii
    1–4. Przejdź do CRM > Sprzedaż > Kanały sprzedaży > Telefonia.
    5–6. Kliknij Konfiguruj numery i wybierz odpowiedni numer.
    7–8. Wybierz Integracja systemu CRM > Edytuj wyjątki CRM.
    9. Kliknij Dodaj do listy.
    10. Wprowadź numery telefonów w formacie międzynarodowym (każdy w nowej linii). Po każdym kontakcie możesz dodać komentarz, oddzielając go średnikiem.
    11. Kliknij Załaduj.


    Usuń numer telefonu lub e-mail

    Jeśli przez pomyłkę dodano klienta do listy wyjątków, można go łatwo usunąć. Wybierz kontakt z listy i kliknij Menu (≡) > Usuń z wyjątków.


    Znajdź kontakt klienta

    Użyj filtrów, aby znaleźć odpowiedni e-mail lub numer telefonu.

    1. Kliknij Filtr.
    2–3. Skonfiguruj parametry wyszukiwania i kliknij Wyszukaj. Możesz wyszukiwać według:

    • komentarza, jeśli nie pamiętasz e-maila lub numeru,
    • konkretnego e-maila lub numeru,
    • typu wpisu na liście wyjątków.


    Skonfiguruj uprawnienia dostępu

    Administrator Bitrix24 może skonfigurować uprawnienia dostępu do listy wyjątków. Na przykład pracownicy będą mogli tylko przeglądać listę wyjątków, a kierownik — wprowadzać zmiany.

    1–4. Przejdź do CRM > Więcej > Ustawienia > Uprawnienia dostępu do CRM.
    5. Wybierz Wyjątki.
    6. Wskaż, kto będzie mógł przeglądać lub edytować listę.
    Uprawnienia dostępu do CRM


    W skrócie

    • Lista wyjątków w CRM pomaga blokować automatyczne tworzenie leadów i deali na podstawie e-maili i połączeń od klientów.
    • Lista wyjątków jest wspólna dla CRM i wszystkich użytkowników.
    • Działa tylko dla nowych e-maili. Jeśli klient odpowie na wiadomość, trafi ona do CRM.
    • Wiadomości przez komunikatory i formularze CRM nie są objęte listą wyjątków.
    • W sekcji Lista wyjątków możesz: dodać numer telefonu lub e-mail do listy, usunąć je z listy i znaleźć za pomocą filtra.
    • Dodanie kontaktu klienta do listy wyjątków jest możliwe na trzy sposoby: w ustawieniach CRM, formularzu leada lub deala, ustawieniach Telefonii.
    • Skonfiguruj uprawnienia dostępu do listy wyjątków — wskaż, kto będzie przeglądać listę, a kto wprowadzać zmiany.
    Czy te informacje były pomocne?
    Pomoc specjalisty ds. integracji
    To nie jest to, czego szukam
    Skomplikowany i niezrozumiały tekst
    Informacje są nieaktualne
    Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
    Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
    Otrzymaj pomoc przy konfiguracji Bitrix24 od lokalnych specjalistów
    ZNAJDŹ PARTNERA BITRIX24 W POBLIŻU
    implementation_helper_man
    Przejdź do Bitrix24
    Nie masz konta? Utwórz za darmo
    Powiązane artykuły
    Przenieś elementy CRM zwolnionego pracownika