Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24 Helpdesk

Bitrix24 ma nowy interfejs. Obrazy w artykułach mogą różnić się od obecnego projektu konta. Wkrótce je zaktualizujemy.

Uprawnienie do dokumentu korekty zapasów

Dokument służy do wprowadzania stanów początkowych oraz ewidencjonowania produktów przyjętych po inwentaryzacji. Rejestruje pojawienie się w magazynie produktów, które wcześniej nie były uwzględnione. Uprawnienia dostępu określają, kto może pracować z dokumentami, w tym przeglądać, edytować, zatwierdzać lub usuwać je.

W artykule wyjaśnimy:

Przejdź do sekcji CRM > Ustawienia > Uprawnienia dostępu do asortymentu. Do pracy z dokumentem można przypisać pięć typów uprawnień:

  • Widok — pozwala jedynie otwierać i przeglądać dokumenty. Usuwanie, edytowanie i zatwierdzanie są niedostępne. To uprawnienie jest przydatne, gdy pracownik sprawdza, jakie produkty zostały przyjęte.
  • Utwórz i edytuj — umożliwia tworzenie nowych dokumentów i wprowadzanie zmian w wersjach roboczych. Przydatne dla pracownika, który dodaje produkty po inwentaryzacji lub uzupełnia dane przed zatwierdzeniem.
  • Przetwarzaj obiekty magazynowe — pracownik może zarejestrować przyjęcie produktów do magazynu. Odpowiednie, jeśli pracownik odpowiada za pracę magazynu i może korygować stany magazynowe.
  • Anuluj przetwarzanie — pozwala anulować zatwierdzone dokumenty i przywrócić stany magazynowe do poprzedniego stanu. To uprawnienie można nadać pracownikowi, który poprawia błędy we wcześniej utworzonych dokumentach.
  • Usuń obiekt magazynowy — służy do usuwania wersji roboczych i anulowanych dokumentów. Przydatne, jeśli pracownik odpowiada za uporządkowanie ewidencji i usuwa zbędne lub błędne zapisy.

Scenariusz: pracownik magazynu rejestruje produkty po inwentaryzacji, ale nie może usuwać dokumentów. Na przykład, po inwentaryzacji pracownik musi zarejestrować produkty w sekcji Zarządzanie Asortymentem. Ważne jest jednak, aby chronić utworzone dokumenty przed przypadkowym usunięciem lub anulowaniem.

Aby skonfigurować taki scenariusz pracy, wykonaj dwa kroki:

  1. Utwórz osobną rolę, na przykład „Magazynier sklepu internetowego”, i dodaj pracowników.
  2. Włącz uprawnienia: Wyświetl katalog produktów, Wyświetl obszar Zarządzania Asortymentem, Wyświetlaj i wybieraj magazyny i zaznacz tylko te magazyny, do których potrzebny jest dostęp. Do pracy z dokumentem włącz uprawnienia Widok, Utwórz i edytuj oraz Przetwarzaj obiekty magazynowe.

Po zapisaniu ustawień pracownik będzie mógł dodawać i rejestrować produkty w magazynie, ale nie będzie mógł usuwać dokumentów ani anulować ich zatwierdzenia.

Skonfigurowane uprawnienia obowiązują tylko dla tych magazynów, do których pracownik ma dostęp. Jeśli w dokumencie wskazano kilka magazynów, a pracownik ma dostęp tylko do jednego, zobaczy dokument i listę produktów w nim zawartych. Informacje o magazynach, do których nie ma dostępu, oraz dane o ilości przyjętych produktów pozostaną ukryte.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Otrzymaj pomoc przy konfiguracji Bitrix24 od lokalnych specjalistów
ZNAJDŹ PARTNERA BITRIX24 W POBLIŻU
implementation_helper_man
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Deale Jak skonfigurować uprawnienia do zmiany ceny produktu w elemencie CRM Uprawnienia do dokumentu kwit składowy e-Podpis w HR: Jak utworzyć szablon dokumentu dla pracownika Wyślij wiadomość w Aktualnościach do użytkownika zewnętrznego Jak skonfigurować automatyczne wypełnianie ukrytych pól w formularzach CRM Reguły i wyzwalacze w e-Podpisie w HR: podpisywanie dokumentów Jak skonfigurować kolejkę pracowników w otwartych kanałach Automatyzacja procesów w e-Podpis w HR: rekrutacja pracowników Szablony danych kontaktu lub firmy