Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Jak skonfigurować uprawnienia do pracy z dokumentami Zarządzania asortymentem

Uprawnienia dostępu w CRM wpływają na dostęp do dokumentów Zarządzania asortymentem. Jeśli nie skonfigurowałeś uprawnień dostępu, pracownik zobaczy błąd podczas próby otwarcia dokumentów Zarządzania asortymentem i nie będzie mógł z nimi pracować.

Zalecamy skonfigurowanie uprawnień dostępu w CRM, nawet jeśli pracujesz tylko z Zarządzaniem asortymentu i nie korzystasz z zamówień i deali.


Jak skonfigurować uprawnienia dostępu?

Przejdź do CRM> Ustawienia> Uprawnienia dostępu.

Weźmy 2 przykłady:

  • Uprawnienia dostępu nie są określone
  • Skonfigurowana rola nie ma dostępu do odczytu zamówień

  • Uprawnienia dostępu nie są określone
  • W tym przypadku pracownik zobaczy błąd przechodząc do sekcji z dokumentami Zarządzania asortymentu i nie będzie mógł z nimi pracować.


    Dodaj uprawnienie dostępu dla pracownika i nadaj mu rolę menedżera lub administratora.

    Pamiętaj, że standardowe role obejmują również uprawnienia do innych elementów CRM.

    Następnie pracownik będzie mógł pracować ze wszystkimi dokumentami w sekcji Zarządzanie asortymentem.


  • Skonfigurowana rola nie ma dostępu do odczytu zamówień
  • Sprawdź, jak ustawione są uprawnienia dla pracownika, który pracuje z dokumentami Zarządzania asortymentem. Jeśli nie ma dostępu do odczytu i dodawania zamówienia, zobaczy błąd, gdy przejdzie do sekcji Zamówienia sprzedaży.

    Zmień ustawienia roli pracownika.

    Następnie pracownik będzie mógł pracować z dokumentami sprzedaży.


Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo