Bitrix24Care

Jak skonfigurować uprawnienia do pracy z dokumentami Zarządzania asortymentem

Uprawnienia dostępu w CRM wpływają na dostęp do dokumentów Zarządzania asortymentem. Jeśli nie skonfigurowałeś uprawnień dostępu, pracownik zobaczy błąd podczas próby otwarcia dokumentów Zarządzania asortymentem i nie będzie mógł z nimi pracować.

Zalecamy skonfigurowanie uprawnień dostępu w CRM, nawet jeśli pracujesz tylko z Zarządzaniem asortymentu i nie korzystasz z zamówień i deali.


Jak skonfigurować uprawnienia dostępu?

Przejdź do CRM> Ustawienia> Uprawnienia dostępu.

Weźmy 2 przykłady:

  • Uprawnienia dostępu nie są określone
  • Skonfigurowana rola nie ma dostępu do odczytu zamówień

  • Uprawnienia dostępu nie są określone
  • W tym przypadku pracownik zobaczy błąd przechodząc do sekcji z dokumentami Zarządzania asortymentu i nie będzie mógł z nimi pracować.


    Dodaj uprawnienie dostępu dla pracownika i nadaj mu rolę menedżera lub administratora.

    Pamiętaj, że standardowe role obejmują również uprawnienia do innych elementów CRM.

    Następnie pracownik będzie mógł pracować ze wszystkimi dokumentami w sekcji Zarządzanie asortymentem.


  • Skonfigurowana rola nie ma dostępu do odczytu zamówień
  • Sprawdź, jak ustawione są uprawnienia dla pracownika, który pracuje z dokumentami Zarządzania asortymentem. Jeśli nie ma dostępu do odczytu i dodawania zamówienia, zobaczy błąd, gdy przejdzie do sekcji Zamówienia sprzedaży.

    Zmień ustawienia roli pracownika.

    Następnie pracownik będzie mógł pracować z dokumentami sprzedaży.


Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo