Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Czytnik kodów kreskowych USB w Zarządzaniu asortymentem

Możesz wyszukiwać i dodawać pozycje do dokumentów Zarządzania asortymentem za pomocą czytnika kodów kreskowych USB. Podłącz urządzenie do komputera, rozpocznij skanowanie produktów, a system automatycznie doda produkty do dokumentu.


Jak to działa?

Najpierw podłącz czytnik kodów kreskowych USB do komputera, otwórz dokument magazynowy, kliknij w pole Kod kreskowy i zeskanuj produkt:

  • Jeśli produkt z tym kodem kreskowym już istnieje, system automatycznie doda go do dokumentu.
  • Jeśli produkt nie został znaleziony po zeskanowaniu, zostaniesz poproszony o utworzenie nowego produktu z tym kodem kreskowym.

Aby kontynuować skanowanie produktów, dodaj nowy wiersz i kliknij kursorem w polu Kod kreskowy.


Możesz również skanować i dodawać pozycje do dokumentów za pomocą smartfona. Czytaj więcej: Skaner kodów kreskowych w Zarządzaniu asortymentem.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo