Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Zarządzanie asortymentem: Import danych z innych systemów

Aby przenieść dane z innych systemów zarządzania magazynem do Bitrix24, musisz zainstalować odpowiednią aplikację z sekcji Market i zaimportować dane do swojego portalu.

Import danych z usług QuickBooks Inventory i Zoho Inventory jest obecnie dostępny w Bitrix24.

Jak przenieść dane?

Najpierw musisz aktywować Zarządzanie asortymentem. Możesz to zrobić w sekcji CRM lub Sklep online, klikając Zarządzanie asortymentem.

Kliknij przycisk Przenieś dane z innych systemów, aby zainstalować odpowiednią aplikację i zaimportować dane.

Jeśli masz już włączone Zarządzanie asortymentem, możesz wybrać potrzebną aplikację w Markecie i zainstalować ją.

Zainstaluj aplikację i rozpocznij import.

Po zakończeniu importu do systemu zostanie dodany dokument ze wszystkimi importowanymi produktami. Przetwórz dokument, aby dodać produkt i stany magazynowe do swojego katalogu.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo