Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24 Helpdesk

Bitrix24 ma nowy interfejs. Obrazy w artykułach mogą różnić się od obecnego projektu konta. Wkrótce je zaktualizujemy.

Uprawnienia do dokumentu kwit składowy

Dokument kwit składowy rejestruje dostawę produktów do magazynu: z podaniem nazwy, ilości i dostawcy. Uprawnienia dostępu określają, kto może pracować z dokumentami: przeglądać, edytować, zatwierdzać lub usuwać.

W artykule wyjaśnimy:

Przejdź do sekcji CRM > Ustawienia > Uprawnienia dostępu do asortymentu. Do pracy z dokumentem dostępne są pięć typów uprawnień:

  • Widok — dostęp tylko do przeglądania dokumentów. Pracownik nie będzie mógł ich edytować ani zatwierdzać.
  • Utwórz i edytuj — możliwość dodawania nowych dokumentów i wprowadzania zmian w wersjach roboczych. Używane na etapie przygotowania dokumentu, podczas uzgadniania z dostawcą.
  • Przetwarzaj obiekty magazynowe — rejestruje przyjęcie towaru do magazynu. Takie uprawnienie nadaje się pracownikom, którzy zajmują się przyjęciem i weryfikacją ilości otrzymanych produktów.
  • Anuluj przetwarzanie — możliwość anulowania zatwierdzonych dokumentów i przywrócenia stanów magazynowych do poprzedniego stanu.
  • Usuń obiekt magazynowy — pozwala usuwać wersje robocze i anulowane dokumenty. Odpowiednie, jeśli pracownik odpowiada za porządek w systemie i usuwa zbędne zapisy.

Scenariusz: menedżer przygotowuje dostawę, magazynier przyjmuje towar w magazynie. Na przykład, w firmie menedżer negocjuje z dostawcami i przygotowuje dokumenty przyjęcia. Gdy towar trafia do magazynu, magazynier przyjmuje go, weryfikuje ilość i zatwierdza dokument.

Aby skonfigurować taki scenariusz pracy, wykonaj dwa kroki:

1. Utwórz rolę „Menedżer” i włącz dla tej roli uprawnienia Wyświetl katalog produktów, Wyświetl obszar Zarządzania Asortymentem oraz Wyświetlaj i wybieraj magazyny. Do pracy z dokumentem włącz uprawnienia Widok i Utwórz i edytuj. Menedżer będzie mógł przygotowywać dostawy od dostawców i tworzyć wersje robocze dokumentów przyjęcia.

2. Utwórz rolę „Magazynier” i włącz dla tej roli uprawnienia Wyświetl katalog produktów, Wyświetl obszar Zarządzania Asortymentem, Wyświetlaj i wybieraj magazyny oraz zaznacz tylko te magazyny, do których potrzebny jest dostęp. Do pracy z dokumentem włącz uprawnienia Widok i Przetwarzaj obiekty magazynowe. Pozostałe uprawnienia można pozostawić wyłączone — pracownik nie będzie mógł edytować ani usuwać dokumentów, a jedynie zatwierdzać już przygotowane.

Po skonfigurowaniu dostępu magazynierzy będą mogli otwierać przygotowane dokumenty, przyjmować produkty oraz zatwierdzać dokumenty, rejestrując przyjęcie towarów do magazynu. Rozwiązanie to umożliwi wyraźne rozdzielenie obowiązków między menedżerem odpowiedzialnym za przygotowanie dokumentów a magazynierem zajmującym się weryfikacją i przyjęciem towarów.

Skonfigurowane uprawnienia obowiązują tylko dla tych magazynów, do których pracownik ma dostęp. Jeśli w dokumencie wskazano kilka magazynów, a pracownik ma dostęp tylko do jednego, zobaczy dokument i listę produktów w nim zawartych. Informacje o magazynach, do których nie ma dostępu, oraz dane o ilości przyjętych produktów będą ukryte.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Otrzymaj pomoc przy konfiguracji Bitrix24 od lokalnych specjalistów
ZNAJDŹ PARTNERA BITRIX24 W POBLIŻU
implementation_helper_man
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
e-Podpis w HR: Jak utworzyć szablon dokumentu dla pracownika Automatyzacja procesów w e-Podpis w HR: rekrutacja pracowników Uprawnienie do zmiany formularza dokumentu magazynowego e-Podpis: strony podpisujące Centrum Kontaktowe: statystyki rozmów Deale Jak rozpocząć pracę z CRM w Bitrix24 Uprawnienie do dokumentu korekty zapasów Uprawnienia do dokumentu odpisu Jak skonfigurować kolejkę pracowników w otwartych kanałach