Jeśli masz włączone Zarządzanie Asortymentem, możesz skonfigurować uprawnienia do tej sekcji oraz dokumentów magazynowych. Określ, które dokumenty będą obsługiwać Twoi pracownicy.
Jeśli Zarządzanie Asortymentem jest wyłączone, ustawienia uprawnień będą ukryte.
Skonfiguruj role i uprawnienia dostępu
Przejdź do sekcji CRM > Ustawienia > Uprawnienia dostępu do asortymentu.
Domyślnie dostępne są trzy role:
- Administrator sklepu internetowego – ta rola obejmuje więcej uprawnień niż pozostałe dwie. Pracownik może anulować przetwarzanie dokumentu, konfigurować katalog produktów, zmieniać ceny i inne.
- Menedżer sklepu internetowego – ta rola jest odpowiednia dla pracowników obsługujących klientów i zamówienia w CRM.
- Magazynier – ta rola jest przeznaczona dla pracowników magazynu. Nie pracują oni z CRM i mogą nie mieć dostępu do innych sekcji poza Zarządzaniem Asortymentem.
Możesz korzystać z domyślnych ról, edytować je lub dodawać nowe.
Uprawnienia dostępu do katalogu produktów
Jeśli pracownik nie ma uprawnień do Zarządzania Asortymentem, najpierw przyznaj mu dostęp do pracy w CRM. Następnie skonfiguruj jego uprawnienia do zarządzania asortymentem.
Uprawnienia dostępu w CRM
Sekcje uprawnień dostępu
Wszystkie uprawnienia są podzielone na kilka bloków:
- Katalog produktów
- Zarządzanie Asortymentem
- Kwit składowy
- Korekta zapasów
- Transfer
- Odpis
- Sprzedaż
- Rezerwacja produktu
- Opcje katalogu produktów
- Ustawienia
Zarządzanie Asortymentem
- Wyświetl obszar Zarządzania Asortymentem
- Edytuj magazyn
- Wyświetlaj i wybieraj magazyny
- Edytuj formularz widoku obiektów magazynowych
Pracownik może przeglądać sekcję z listą dostępnych dokumentów. Uprawnienia do poszczególnych typów dokumentów są ustawiane osobno.
Uprawnienie do przeglądania sekcji Zarządzania Asortymentem
To uprawnienie pozwala na tworzenie magazynów i edytowanie ich parametrów. Pracownik może tworzyć magazyny podczas pracy z dokumentem lub w osobnej sekcji.
Pracownik może przeglądać ilość produktów w magazynie i wybierać magazyn podczas wypełniania dokumentów, przyjmowania lub odpisywania produktów.
Uprawnienie do przeglądania i wyboru magazynu
Pracownik może zmieniać, dodawać lub usuwać pola w formularzu dokumentu, a także stosować zmiany dla wszystkich pracowników.
Dokumenty Zarządzania Asortymentem
Dzięki uprawnieniom możesz kontrolować następujące dokumenty:
- Uprawnienia do dokumentu kwit składowy
- Uprawnienie do dokumentu korekty zapasów
- Uprawnienia dostępu do dokumentu transferu
- Uprawnienia do dokumentu odpisu
- Uprawnienie do dokumentu sprzedaży
Rezerwacja produktu
Pracownik może zarezerwować produkt dla klienta w formularzu deala, a także ustawić okres i inne parametry rezerwacji dla wszystkich pracujących z magazynami.
Uprawnienie do rezerwacji produktów
Ustawienia
Możesz skonfigurować uprawnienia do ustawień pracowników oraz różnych sekcji.
Uprawnienia dostępu: Ustawienia