Jeśli chcesz przestać korzystać ze swojego Bitrix24 z komercyjną subskrypcją, należy wyłączyć opcję automatycznego odnawiania subskrypcji w swoim Bitrix24 w Chmurze.
- Przejdź do sekcji Subskrypcja.
- Otwórz zakładkę Historia zakupów.
- Kliknij Anuluj subskrypcję.
Domyślnie strona Historia zakupów jest dostępna tylko dla administratorów konta. Dostęp do tej strony mają również inni użytkownicy, jeśli w ustawieniach konta włączono opcję Wszyscy użytkownicy mogą kupić subskrypcję Bitrix24.
Automatyczne odnawianie subskrypcjiAutomatyczne odnawianie subskrypcji nie dotyczy sytuacji, gdy zakupiłeś komercyjną subskrypcję bezpośrednio od autoryzowanego Partnera Bitrix24. Należy poinformować autoryzowanego Partnera Bitrix24, że nie chcesz odnawiać swojego komercyjnego planu najpóźniej tydzień przed wygaśnięciem subskrypcji.