Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Widżet pracownika
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24 Helpdesk

Jak umieścić formularz CRM na stronie Bitrix24

Formularze danych kontaktowych CRM w Bitrix24 można umieścić na stronie, aby umożliwić szybki kontakt odwiedzających z firmą. Dzięki temu klienci mogą zadać pytanie, złożyć zapytanie lub zapisać się na usługę bezpośrednio na stronie. Wszystkie dane zostaną automatycznie zapisane w CRM.

Można umieszczać tylko aktywne formularze kontaktowe CRM. Edytować stronę mogą pracownicy, którzy mają prawo do zmiany treści.
Uprawnienia do stron i sklepów

W tym artykule dowiesz się, jak dodać formularz na stronę Bitrix24. Jeśli korzystasz z innej platformy, zobacz artykuł Jak umieścić formularz CRM na stronie stworzonej poza Bitrix24.

Opowiemy, jak formularz:


Jak dodać formularz CRM do bloku na stronie

Ta opcja jest szczególnie przydatna, gdy formularz jest zintegrowany z treścią strony. Na przykład: na stronie wydarzenia pod programem można dodać blok do zakupu biletu, a na stronie usługi — formularz do zapisania się na usługę.

Dodaj blok z formularzem na stronę.

1–2. Przejdź do sekcji Strony i sklepy > Strony.
3. Najedź kursorem na stronę i kliknij Wyświetl strony.
4. Otwórz stronę, na której chcesz umieścić formularz.
5. Kliknij Dodaj blok.
6–7. Przejdź na kartę Formularz CRM i wybierz szablon.
8. Aby edytować formularz i skonfigurować blok, kliknij Edytuj.

Skonfiguruj blok. Na stronie dodawany jest blok z jednym z formularzy CRM utworzonych w Twoim Bitrix24, ale możesz wybrać inny:

1. Kliknij Edytuj blok.
2–3. Wybierz formularz i określ, jaki styl zastosować: bloku lub formularza.
4. Jeśli wybrany formularz jest niedostępny, kliknij Zarządzaj formularzami CRM — otworzy się lista, gdzie możesz sprawdzić jego aktywność lub utworzyć nowy.
5. Zapisz zmiany.
Jak pracować z listą formularzy CRM

Skonfiguruj formularz — dodaj pola, włącz płatności, skonfiguruj projekt i inne opcje. Kliknij Edytuj, skonfiguruj formularz i zapisz zmiany.
Jak utworzyć i skonfigurować formularz CRM

Formularz zostanie zaktualizowany we wszystkich kanałach, w których go używasz.

Jak dodać formularz CRM za pomocą widżetu

Widżet jest wygodny, jeśli formularz ma być dostępny na wszystkich stronach. Odwiedzający może skontaktować się z Tobą w dowolnym momencie bez przechodzenia do sekcji kontaktów. Na przykład zamówić oddzwonienie podczas przeglądania strony.

Dodaj formularz CRM do widżetu.

1–4. Przejdź do sekcji CRM > Sprzedaż > Kanały sprzedaży > Widżet na stronę.
5. Znajdź widżet i włącz go, jeśli jest nieaktywny.
6. Kliknij Edytuj.
7. Jeśli na liście nie ma widżetu, utwórz nowy.
Widżet na stronę: jak utworzyć i skonfigurować

Skonfiguruj widżet:

1–2. Włącz kanał Formularz CRM i wybierz odpowiedni formularz z listy.
3. Zapisz zmiany.
4. Aby edytować formularz lub utworzyć nowy, użyj przycisków Konfiguracja i Utwórz.

Dodaj widżet na stronę.

1–2. Przejdź do sekcji Strony i Sklepy > Strony i wybierz odpowiednią stronę.
3–4. Kliknij Trzy kropki > Konfiguruj witrynę.
5–6. W sekcji Ustawienia witryny wybierz z listy widżet z formularzem CRM.
7. Zapisz zmiany.


W skrócie

  • Formularze CRM pomagają zbierać zgłoszenia, kontakty i opinie klientów. Na stronie można je umieścić w osobnym bloku lub widżecie.
  • Aby dodać blok z formularzem, otwórz wybraną stronę i kliknij Dodaj blok > Formularz CRM, wybierz odpowiedni szablon. Kliknij Edytuj, aby skonfigurować blok i formularz.
  • Jeśli chcesz umieścić formularz w widżecie na stronie, najpierw dodaj formularz do widżetu, a następnie wybierz go w ustawieniach strony.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Otrzymaj pomoc przy konfiguracji Bitrix24 od lokalnych specjalistów
ZNAJDŹ PARTNERA BITRIX24 W POBLIŻU
implementation_helper_man
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Pytania dotyczące Wsparcia Bitrix24 Pytania dotyczące Rezerwacji online Pytania dotyczące Ustawień Bitrix24 Jak tworzyć i konfigurować zgodę użytkownika w formularzach CRM Raport o bieżącym asortymencie Warunki korzystania z kanałów Facebook, Instagram i WhatsApp Raport o asortymencie Otwarte kanały: uzyskaj zgodę na przetwarzanie danych osobowych Katalog produktów i usług Przykład konfiguracji dostępu do Zarządzania Asortymentem