Kalendarz firmy to wspólny kalendarz wszystkich użytkowników konta. Kalendarz znajduję się w sekcji Kalendarz> Kalendarz firmowy:
Domyślnie każdy pracownik firmy ma dostęp do dodawania nowych wydarzeń:
Jednak administrator konta może zmienić uprawnienia dostępu. Aby to zrobić, przejdź do sekcji Kalendarz> kliknij koło zębate.
Przejdź do sekcji Uprawnienia dostępu i skonfiguruj dostęp do kalendarza:
- Odmowa dostępu - dostęp do kalendarza jest zamknięty;
- Wyświetl - możesz zobaczyć wydarzenia, ale nie możesz ich edytować;
- Edytuj kalendarze i wydarzenia - możesz przeglądać i edytować wydarzenia i kalendarze;
- Pełny dostęp - masz pełne uprawnienia dostępu do kalendarza.
Jeśli chcesz skonfigurować dostęp do kalendarza dla konkretnego pracownika/działu, kliknij Dodaj i wybierz pracownika/dział z listy:
Nie zapomnij zapisać zmian.