Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Omówienie procesów biznesowych CRM

To narzędzie nie jest dostępne we wszystkich planach taryfowych Bitrix24. Dowiedz się więcej na stronie planów taryfowych.

Procesy biznesowe, zwane również przepływem pracy, to seria działań wykonywanych przez system i/lub użytkowników, dzięki czemu operacje są standaryzowane i przeprowadzane z monitorowaniem. Typowe działania w procesie biznesowym to: zatwierdzenia, wysyłanie powiadomień, zmiana niektórych informacji w rekordzie leadu lub ustawianie zadania do wykonania w odniesieniu do leadu lub innego obiektu. Tworzenie tych przepływów pracy wymaga nieco wiedzy, ale NIE umiejętności kodowania.


Procesy biznesowe projektuje się w sekcji CRM -> Ustawienia -> Procesy biznesowe. Każdy obiekt CRM (czyli Kontakt, Firma i Oferta) ma swój własny zestaw procesów biznesowych.

Standardowo dostępne są trzy standardowe procesy biznesowe CRM: Przetwórz leada, Przetwarzanie kontaktu i Oferta sklepu internetowego.


Przeczytaj nasze Szkolenia, aby uzyskać więcej informacji.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo