Aby zapewnić nieprzerwane usługi dla swojego konta w chmurze, możesz skorzystać z opcji automatycznego odnawiania subskrypcji. Twoja karta kredytowa lub debetowa albo konto PayPal zostanie obciążone na koniec każdego cyklu rozliczeniowego (na przykład co 1, 3 lub 12 miesięcy), a po udanej transakcji subskrypcja komercyjna zostanie odnowiona na ten sam okres.
Spis treści artykułu:
- Jak włączyć opcję automatycznego odnawiania subskrypcji
- Jak anulować opcję automatycznego odnawiania subskrypcji
- Co robić, jeśli automatyczne odnawiania nie działa
Jak włączyć opcję automatycznego odnawiania subskrypcji
✅ Opcja automatycznego odnawiania subskrypcji jest domyślnie włączona przy pierwszym zakupie subskrypcji komercyjnej na 1, 3 lub 12 miesięcy. Twoja subskrypcja Bitrix24 będzie automatycznie odnawiana na koniec każdego okresu subskrypcji.
❗ Jeśli subskrypcja komercyjna została zakupiona ze zniżką, zniżka może dotyczyć tylko pierwszego cyklu rozliczeniowego, a kolejne odnowienia subskrypcji będą naliczane w pełnej cenie.
Jak wyłączyć opcję automatycznego odnawiania subskrypcji
Możesz wyłączyć opcję automatycznego odnawiania subskrypcji na swoim koncie Bitrix24 Cloud. Przejdź do sekcji Subskrypcja> Historia zakupów> kliknij Anuluj subskrypcję.
Co robić, jeśli automatyczne odnawiania nie działa
Taka sytuacja może mieć różne przyczyny:
- data odnowienia subskrypcji jeszcze nie nadeszła;
- metoda płatności powiązana z Twoją subskrypcją stała się z jakiegokolwiek powodu nieważna;
- na koncie Twojej metody płatności nie ma wystarczających środków lub osiągnąłeś limit kredytowy;
- nastąpiła przerwa w działaniu Twojego banku lub systemu płatniczego;
- automatyczne odnawianie Twojej subskrypcji zostało wyłączone.
Jeśli automatyczne odnawianie nie zadziałało na Twoim koncie Bitrix24, zalecamy sprawdzenie statusu automatycznego odnawiania Twojej subskrypcji w sekcji Subskrypcja> Historia zakupów.
Jeśli subskrypcja ma status Aktywna, oznacza to, że data wygaśnięcia jeszcze nie nadeszła. W tej chwili nie są wymagane żadne działania.
Jeśli subskrypcja ma status Wygasła, kliknij przycisk Spróbuj ponownie teraz. Spowoduje to powiadomienie naszego zespołu sprzedaży, aby spróbował ręcznie doładować subskrypcję. O wyniku i dalszych zalecanych działaniach zostaniesz powiadomiony e-mailem.
Jeśli subskrypcja ma status Anulowana, system najprawdopodobniej wykonał już kilka nieudanych prób odnowienia subskrypcji. W takim przypadku możesz dokonać zakupu nowej subskrypcji na stronie Subskrypcja > Zaktualizuj.