top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Jak aktywować Wsparcie Bitrix24

Subskrybenci planów komercyjnych mogą w dowolnym momencie skontaktować się z działem technicznym Bitrix24, aby uzyskać profesjonalną pomoc.

Aby skontaktować się ze wsparciem Bitrix24, przejdź do sekcji Subskrypcja> Wsparcie i kliknij Wyślij wiadomość:

Zostanie otwarty czat wsparcia technicznego Bitrix24:

Uwaga: oficjalny czat Wsparcia Bitrix24 ma niebieską ikonę ze znakiem 24. Pomoże Ci to zobaczyć różnicę między oficjalnym czatem Wsparcia Bitrix24 a innymi czatami.

Jeśli korzystasz z Bitrix24 On-Premise i masz aktywny klucz licencyjny, możesz aktywować czat Wsparcia Bitrix24 w panelu sterowania.

Możesz także napisać do Wsparcia bezpośrednio z widżetu Bitrix24 - kliknij znak zapytania w prawym górnym rogu, a następnie kliknij przycisk Zadaj pytanie:

Nasz zespół wsparcia pomoże Ci rozpocząć pracę z Bitrix24 i znaleźć rozwiązanie, jeśli masz problemy z Bitrix24. Zespół wsparcia Bitrix24 może Ci pomóc w następujących sytuacjach:

  • Potrzebujesz kogoś, kto Ci wytłumaczy, jak działają funkcje Bitrix24, lub potrzebujesz konsultacji w sprawie dokumentacji Bitrix24.
  • Jakaś funkcja nie działa lub kiedyś działała, ale teraz nie działa.
  • Podczas używania Bitrix24 pojawia się komunikat o błędzie. Awarie i odzyskiwanie danych. Możesz uzyskać wsparcie w zakresie znajdowania i eliminowania przyczyn awarii.
  • Masz pytania dotyczące licencji lub subskrypcji Bitrix24.

Niestety zdarzają się sytuacje, w których zespół wsparcia Bitrix24 nie może Ci pomóc:

  • Potrzebujesz kogoś do wdrożenia lub dostosowania Bitrix24.
  • Potrzebujesz konfiguracji workflow lub reguł automatyzacji.
  • Chcesz, aby ktoś skonfigurował Twój Bitrix24 tak, jak tego potrzebujesz.
  • Tworzenie aplikacji
  • Wsparcie aplikacji firm trzecich korzystających z Bitrix24 API.
  • Szkolenie Twoich pracowników.
Możesz skontaktować się z partnerami Bitrix24, jeśli potrzebujesz wdrożenia, dostosowania itp. Bitrix24. Możesz poprosić o pomoc partnerów Bitrix24 na stronie Partnerzy Bitrix24.

Jak przywrócić wsparcie Bitrix24?

Po aktywacji wsparcia partnerskiego dla swojego konta Bitrix24, wsparcie Bitrix24 nie będzie dostępne.

Możesz przywrócić Wsparcie Bitrix24, klikając Subskrypcja> Wsparcie.

Administrator musi kliknąć przycisk Wyłącz wsparcie partnerskie Bitrix24.

Uwaga:
  • Tylko Administrator Bitrix24 i Partnerzy Bitrix24 zaproszeni na twoje konto mogą skontaktować się ze wsparciem technicznym Bitrix24.
  • Po aktywacji wsparcia partnerskiego wsparcie Bitrix24 będzie niedostępne.
  • Możesz przywrócić wsparcie partnerskie, aktywując specjalny klucz. Czytaj więcej w artykule: Jak aktywować wsparcie partnerskie.
  • Wsparcie Bitrix24 nie jest dostępne dla użytkowników korzystających z darmowego planu taryfowego, ale możesz skontaktować się z partnerami Bitrix24.

To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane