Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Jak aktywować Wsparcie Bitrix24

Subskrybenci planów komercyjnych mogą w dowolnym momencie skontaktować się ze specjalistami Wsparcia Bitrix24, aby uzyskać profesjonalną pomoc.


Spis treści artykułu:

Jak skontaktować się ze Wsparciem Bitrix24

Kliknij ikonę znaku zapytania w prawym górnym rogu.

Możesz także otworzyć widżet Mój plan i kliknąć blok wsparcia.

Przewiń suwak w dół i kliknij Zadaj pytanie.

Następnie zadaj pytanie specjaliście Wsparcia Bitrix24.

Uwaga!

Oficjalny czat Wsparcia Bitrix24 ma niebieską ikonę ze znakiem 24. Te informacje pomogą Ci dostrzec różnicę między oficjalnym czatem Wsparcia Bitrix24 a innymi czatami.


Wsparcie dla Bitrix24 On-Premise

Jeśli korzystasz z redakcji Bitrix24 On-Premise i masz aktywny klucz licencyjny, możesz aktywować czat Wsparcia Bitrix24 w panelu sterowania.


Jakie problemy rozwiązuje Wsparcie Bitrix24

Zespół Wsparcia pomoże Ci rozpocząć pracę z Bitrix24 i znaleźć rozwiązanie, jeśli masz problemy z Bitrix24.

Wsparcie Bitrix24 może Ci pomóc w następujących sytuacjach:

  • Potrzebujesz kogoś, kto wyjaśni Ci, jak działają narzędzia Bitrix24.
  • Potrzebujesz konsultacji w sprawie dokumentacji Bitrix24.
  • Jakieś narzędzie nie działa lub kiedyś działało, ale teraz nie działa.
  • Podczas używania Bitrix24 pojawia się komunikat o błędzie. Awarie i odzyskiwanie danych. Możesz uzyskać pomoc w znalezieniu przyczyny awarii i jej naprawieniu.
  • Masz pytania dotyczące licencji lub subskrypcji Bitrix24.

Niestety zdarzają się sytuacje, w których zespół wsparcia Bitrix24 nie może Ci pomóc:

  • Potrzebujesz kogoś do wdrożenia lub dostosowania Bitrix24.
  • Potrzebujesz konfiguracji workflow lub reguł automatyzacji.
  • Chcesz, aby ktoś skonfigurował Twój Bitrix24 tak, jak tego potrzebujesz.
  • Rozwój aplikacji.
  • Pomoc w zakresie aplikacji innych firm korzystających z interfejsu API Bitrix24.
  • Szkolenie Twoich pracowników.
Możesz skontaktować się z partnerami Bitrix24, jeśli potrzebujesz wdrożenia i dostosowania Bitrix24. Poproś o pomoc partnerów Bitrix24 na stronie Partnerzy Bitrix24.

Mam wsparcie partnerskie, jak przywrócić Wsparcie Bitrix24

Po aktywacji wsparcia partnerskiego dla swojego konta Bitrix24, Wsparcie Bitrix24 nie będzie dostępne.

Administrator może przywrócić Wsparcie Bitrix24 w sekcji Subskrypcja> Wsparcie, klikając przycisk Wyłącz wsparcie partnerskie Bitrix24.

Uwaga:
  • Tylko Administrator Bitrix24 i Partnerzy Bitrix24 zaproszeni na Twoje konto mogą skontaktować się ze Wsparciem Bitrix24.
  • Po aktywacji wsparcia partnerskiego Wsparcie Bitrix24 będzie niedostępne
  • Możesz przywrócić wsparcie partnerskie, aktywując specjalny klucz. Czytaj więcej w artykule: Jak aktywować wsparcie partnerskie.
  • Wsparcie Bitrix24 nie jest dostępne dla użytkowników korzystających z planu Free, ale możesz skontaktować się z partnerami Bitrix24.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo