Subskrybenci planów komercyjnych mogą w dowolnym momencie skontaktować się z działem technicznym Bitrix24, aby uzyskać profesjonalną pomoc.
Aby skontaktować się ze wsparciem Bitrix24, przejdź do sekcji Subskrypcja> Wsparcie i kliknij Wyślij wiadomość:
Zostanie otwarty czat wsparcia technicznego Bitrix24:
Uwaga: oficjalny czat Wsparcia Bitrix24 ma niebieską ikonę ze znakiem 24. Pomoże Ci to zobaczyć różnicę między oficjalnym czatem Wsparcia Bitrix24 a innymi czatami.
Jeśli korzystasz z Bitrix24 On-Premise i masz aktywny klucz licencyjny, możesz aktywować czat Wsparcia Bitrix24 w panelu sterowania.
Możesz także napisać do Wsparcia bezpośrednio z widżetu Bitrix24 - kliknij znak zapytania w prawym górnym rogu, a następnie kliknij przycisk Zadaj pytanie:
Nasz zespół wsparcia pomoże Ci rozpocząć pracę z Bitrix24 i znaleźć rozwiązanie, jeśli masz problemy z Bitrix24. Zespół wsparcia Bitrix24 może Ci pomóc w następujących sytuacjach:
- Potrzebujesz kogoś, kto Ci wytłumaczy, jak działają funkcje Bitrix24, lub potrzebujesz konsultacji w sprawie dokumentacji Bitrix24.
- Jakaś funkcja nie działa lub kiedyś działała, ale teraz nie działa.
- Podczas używania Bitrix24 pojawia się komunikat o błędzie. Awarie i odzyskiwanie danych. Możesz uzyskać wsparcie w zakresie znajdowania i eliminowania przyczyn awarii.
- Masz pytania dotyczące licencji lub subskrypcji Bitrix24.
Niestety zdarzają się sytuacje, w których zespół wsparcia Bitrix24 nie może Ci pomóc:
- Potrzebujesz kogoś do wdrożenia lub dostosowania Bitrix24.
- Potrzebujesz konfiguracji workflow lub reguł automatyzacji.
- Chcesz, aby ktoś skonfigurował Twój Bitrix24 tak, jak tego potrzebujesz.
- Tworzenie aplikacji
- Wsparcie aplikacji firm trzecich korzystających z Bitrix24 API.
- Szkolenie Twoich pracowników.
Jak przywrócić wsparcie Bitrix24?
Po aktywacji wsparcia partnerskiego dla swojego konta Bitrix24, wsparcie Bitrix24 nie będzie dostępne.
Możesz przywrócić Wsparcie Bitrix24, klikając Subskrypcja> Wsparcie.
Administrator musi kliknąć przycisk Wyłącz wsparcie partnerskie Bitrix24.
- Tylko Administrator Bitrix24 i Partnerzy Bitrix24 zaproszeni na twoje konto mogą skontaktować się ze wsparciem technicznym Bitrix24.
- Po aktywacji wsparcia partnerskiego wsparcie Bitrix24 będzie niedostępne.
- Możesz przywrócić wsparcie partnerskie, aktywując specjalny klucz. Czytaj więcej w artykule: Jak aktywować wsparcie partnerskie.
- Wsparcie Bitrix24 nie jest dostępne dla użytkowników korzystających z darmowego planu taryfowego, ale możesz skontaktować się z partnerami Bitrix24.