Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Automatyczne odnawianie subskrypcji

Aby zapewnić nieprzerwane usługi dla swojego konta w chmurze, możesz skorzystać z opcji automatycznego odnawiania subskrypcji. Twoja karta kredytowa lub debetowa albo konto PayPal zostanie obciążone na koniec każdego cyklu rozliczeniowego (na przykład co 1, 3 lub 12 miesięcy), a po udanej transakcji subskrypcja komercyjna zostanie odnowiona na ten sam okres.


Spis treści artykułu:

Jak włączyć opcję automatycznego odnawiania subskrypcji

✅ Opcja automatycznego odnawiania subskrypcji jest domyślnie włączona przy pierwszym zakupie subskrypcji komercyjnej na 1, 3 lub 12 miesięcy. Twoja subskrypcja Bitrix24 będzie automatycznie odnawiana na koniec każdego okresu subskrypcji.

❗ Jeśli subskrypcja komercyjna została zakupiona ze zniżką, zniżka może dotyczyć tylko pierwszego cyklu rozliczeniowego, a kolejne odnowienia subskrypcji będą naliczane w pełnej cenie.


Automatyczne odnawianie subskrypcji nie działa, jeśli kupiłeś subskrypcję komercyjną za pośrednictwem partnera Bitrix24 w Twoim regionie.

Jak wyłączyć opcję automatycznego odnawiania subskrypcji

Możesz wyłączyć opcję automatycznego odnawiania subskrypcji na swoim koncie Bitrix24 Cloud. Przejdź do sekcji Subskrypcja> Historia zakupów> kliknij Anuluj subskrypcję.

Czytaj więcej: Anuluj subskrypcję.

Co robić, jeśli automatyczne odnawiania nie działa

Taka sytuacja może mieć różne przyczyny:

  • data odnowienia subskrypcji jeszcze nie nadeszła;
  • metoda płatności powiązana z Twoją subskrypcją stała się z jakiegokolwiek powodu nieważna;
  • na koncie Twojej metody płatności nie ma wystarczających środków lub osiągnąłeś limit kredytowy;
  • nastąpiła przerwa w działaniu Twojego banku lub systemu płatniczego;
  • automatyczne odnawianie Twojej subskrypcji zostało wyłączone.

Jeśli automatyczne odnawianie nie zadziałało na Twoim koncie Bitrix24, zalecamy sprawdzenie statusu automatycznego odnawiania Twojej subskrypcji w sekcji Subskrypcja> Historia zakupów.

right_arrow.jpg Jeśli subskrypcja ma status Aktywna, oznacza to, że data wygaśnięcia jeszcze nie nadeszła. W tej chwili nie są wymagane żadne działania.

right_arrow.jpg Jeśli subskrypcja ma status Wygasła, kliknij przycisk Spróbuj ponownie teraz. Spowoduje to powiadomienie naszego zespołu sprzedaży, aby spróbował ręcznie doładować subskrypcję. O wyniku i dalszych zalecanych działaniach zostaniesz powiadomiony e-mailem.

right_arrow.jpg Jeśli subskrypcja ma status Anulowana, system najprawdopodobniej wykonał już kilka nieudanych prób odnowienia subskrypcji. W takim przypadku możesz dokonać zakupu nowej subskrypcji na stronie Subskrypcja > Zaktualizuj.

Jeśli nadal masz pytania, skontaktuj się z naszym zespołem sprzedaży na czacie Wsparcia24 lub wyślij e-mail na adres sales@bitrix24.com, aby uzyskać pomoc.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo