Brak zwrotu kosztów
Informujemy, że produkty Bitrix (subskrypcje, klucze licencyjne itp.) nie podlegają zwrotowi.
Zalecamy przetestowanie naszych produktów, korzystając z bezpłatnej 30-dniowej wersji próbnej (wersja Cloud) lub 30-dniowej wersji próbnej (wersja On-Premise), aby upewnić się, że nasz produkt jest odpowiedni dla Ciebie i wykluczyć wszelkie ewentualne wnioski o zwrot pieniędzy.
Jak to działa?
- Anulowanie automatycznego odnawiania subskrypcji
- Brak płatności
- Opłaty i podatki
- Bitrix24 On-Premise
Bitrix24 Cloud to usługa przedpłacona z komercyjnymi subskrypcjami, które są automatycznie odnawiane zgodnie z cyklem rozliczeniowym. Ponosisz odpowiedzialność za wszystkie dokonane płatności zgodnie z Warunkami korzystania z usługi Bitrix24.
W przypadku braku płatności z jakiegokolwiek powodu Bitrix24 zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zablokowania dostępu do usług Bitrix24 Cloud.
Wszystkie płatności subskrypcyjne nie zawierają podatków i opłat ustalonych przez organy podatkowe. Ponosisz odpowiedzialność za wszystkie należne podatki.
Wersja Bitrix24 On-Premise również nie podlega zwrotowi. Niestety nie możemy dokonać żadnych zwrotów kosztów, ponieważ komercyjna wersja oprogramowania jest dostarczana z pełnym kodem źródłowym.
Telefonia
Przedpłacone usługi Telefonii lub kredyty VoIP, których można wykorzystać do wykonywania połączeń lub wynajmu numerów telefonów, nie podlegają zwrotowi ani przeniesieniu.
Jeśli Twoje konto lub numer telefonu zostaną z jakiegokolwiek powodu zamknięte lub zablokowane, nie będziesz mógł wykorzystać pozostałych kredytów Telefonii lub VoIP. Nie możesz zwrócić niewykorzystanych kredytów VoIP lub Telefonii. Nie możesz przenieść pozostałych kredytów na inne konto, wydać ich na opłacenie zaległych faktur ani użyć kredytów jako płatności za inną usługę.