Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Polityka zwrotów

Brak zwrotu kosztów

Informujemy, że produkty Bitrix (subskrypcje, klucze licencyjne itp.) nie podlegają zwrotowi.

Zalecamy przetestowanie naszych produktów, korzystając z bezpłatnej 30-dniowej wersji próbnej (wersja Cloud) lub 30-dniowej wersji próbnej (wersja On-Premise), aby upewnić się, że nasz produkt jest odpowiedni dla Ciebie i wykluczyć wszelkie ewentualne wnioski o zwrot pieniędzy.

Jak to działa?

  • Anulowanie automatycznego odnawiania subskrypcji
  • Bitrix24 Cloud to usługa przedpłacona z komercyjnymi subskrypcjami, które są automatycznie odnawiane zgodnie z cyklem rozliczeniowym. Ponosisz odpowiedzialność za wszystkie dokonane płatności zgodnie z Warunkami korzystania z usługi Bitrix24.

    Możesz anulować opcję automatycznego odnowienia subskrypcji na swoim koncie Bitrix24 Cloud. Czytaj więcej: Automatyczne odnowienie i uzupełnienie salda.
  • Brak płatności
  • W przypadku braku płatności z jakiegokolwiek powodu Bitrix24 zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zablokowania dostępu do usług Bitrix24 Cloud.

  • Opłaty i podatki
  • Wszystkie płatności subskrypcyjne nie zawierają podatków i opłat ustalonych przez organy podatkowe. Ponosisz odpowiedzialność za wszystkie należne podatki.

  • Bitrix24 On-Premise
  • Wersja Bitrix24 On-Premise również nie podlega zwrotowi. Niestety nie możemy dokonać żadnych zwrotów kosztów, ponieważ komercyjna wersja oprogramowania jest dostarczana z pełnym kodem źródłowym.

Telefonia

Przedpłacone usługi Telefonii lub kredyty VoIP, których można wykorzystać do wykonywania połączeń lub wynajmu numerów telefonów, nie podlegają zwrotowi ani przeniesieniu.

Jeśli Twoje konto lub numer telefonu zostaną z jakiegokolwiek powodu zamknięte lub zablokowane, nie będziesz mógł wykorzystać pozostałych kredytów Telefonii lub VoIP. Nie możesz zwrócić niewykorzystanych kredytów VoIP lub Telefonii. Nie możesz przenieść pozostałych kredytów na inne konto, wydać ich na opłacenie zaległych faktur ani użyć kredytów jako płatności za inną usługę.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Nowy uproszczony sposób aktualizacji planu taryfowego Aktywuj kod promocyjny (kupon) Informacje podatkowe dotyczące produktów Bitrix24 Obsługiwane metody płatności Okres prolongaty dla kont w chmurze Plan Free: warunki korzystania z Telefonii od 1 stycznia 2021 r Co stanie się z moim Bitrix24, kiedy przestanę go używać Zmień dane rozliczeniowe i dane dotyczące płatności Jak kupić plan komercyjny Kraje, w których można zakupić produkty Bitrix