Bitrix24Care

Utwórz listę

Listy są wygodnym narzędziem do przechowywania informacji z własną strukturą i polami. Ponadto listy mogą być automatycznie przetwarzane za pomocą workflow.

Tylko administrator portalu może tworzyć listy.


Przejdź do sekcji Automatyzacja> Listy i kliknij Utwórz nową.


Ustawienia

W sekcji Ustawienia podaj nazwę listy i jej opis. Wprowadź wartość sortowania i dodaj zdjęcie do swojej listy.

Jeśli planujesz używać workflow w listach, zaznacz opcję Włącz procesy biznesowe.


Słownik

W tej sekcji możesz podać własne nazwy dla elementów i sekcji listy. Na przykład, jeśli tworzysz listę działów, możesz zastąpić element słowny działem, a sekcję słowną pracownikami i tak dalej.


Uprawnienia

Skonfiguruj uprawnienia dostępu do listy. Kliknij Dodawanie, aby wybrać potrzebną grupę lub konkretnego użytkownika, dla którego chcesz zmienić uprawnienia.

  • Odmowa dostępu - lista nie będzie widoczna.
  • Dodawanie - możesz dodawać elementy do listy.
  • Odczyt - umożliwia jedynie przeglądanie listy.
  • Wyświetl w Panelu Kontrolnym - przeglądanie elementów listy.
  • Utwórz w Panelu Kontrolnym - możesz dodawać elementy do listy i przeglądać je.
  • Ograniczenie edycji - zabronione jest dodawanie i usuwanie sekcji elementów.
  • Edytuj - dozwolone jest dodawanie elementów i modyfikowanie listy, a także uruchamianie workflow w elementach listy.
  • Pełny dostęp - pełny dostęp do listy.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo