W Bitrix24 CRM można skonfigurować siatkę i filtry wyszukiwania.
Filtry można znaleźć w większości sekcji CRM - w sekcji leadów, kontaktów, firm, deali, ofert i faktur.
Możesz użyć filtrów, aby wyszukać lub skategoryzować określone rekordy CRM.
Dwa domyślne filtry, które można znaleźć po lewej stronie - „zmodyfikowane przeze mnie” i „moje kontakty” - można edytować, usuwać, przenosić lub przypinać. Pamiętaj, że możesz użyć opcji „Zapisz dla wszystkich”, aby zapisać konfigurację filtrów dla wszystkich użytkowników konta Bitrix24.
Możesz także skonfigurować i zapisać własne filtry:
Dodaj własną niestandardową nazwę filtra po lewej stronie:
Możesz także dodać własne pola do filtrowania. Wystarczy kliknąć Dodaj pole > i zaznacz swoje pole niestandardowe.
Użyj filtrów do kategoryzacji: przełączaj się między różnymi typami list rekordów CRM - branże, rynki, filtry osobiste itp.
Kilka dodatkowych wskazówek:
1. Jeśli znasz tylko część nazwy wartości pola, możesz użyć % w miejscu(ach) nie zawierającym(ch) części nazwy wartości. Na przykład, jeśli znasz początek numeru telefonu, powinieneś wpisać liczby, które znasz +% (np. 102%). Jeśli znasz koniec numeru, dodaj % przed nim (np. %177).
2. Jeśli znasz środkową część wartości pola, musisz umieścić % po obu stronach (np. %550).