top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Jak zmienić odpowiedzialnego za element CRM

W Bitrix24 CRM możesz zmienić osobę odpowiedzialną w elementach CRM i przekazać klientów innemu menedżerowi.

Możesz również przekazać elementy CRM zwolnionego pracownika innemu pracownikowi. Czytaj o tym w artykule: Jak przenieść elementy CRM zwolnionego pracownika.

Jakie elementy CRM mają pole "Osoba odpowiedzialna"?

Pole Osoba odpowiedzialna mają następujące elementy CRM:

  • Leady;
  • Deale;
  • Kontakty;
  • Firmy;
  • Oferty;
  • Faktury;
  • Formularze CRM.

Możesz zmienić osobę odpowiedzialną za konkretny element lub zmienić odpowiedzialnego w wielu elementach. Masowa zmiana odpowiedzialnego jest dostępna dla wszystkich elementów oprócz formularza CRM.

Aby zmienić osobę odpowiedzialną za element CRM, musisz mieć uprawnienia dostępu edycja dla odpowiedniego elementu CRM. Czytaj więcej: Uprawnienia dostępu w CRM.

Jak zmienić osobę odpowiedzialną za pomocą działań grupowych?

Uwaga! Jeśli przypadkowo zmienisz osobę odpowiedzialną za dużą liczbę elementów CRM, tego działania nie można anulować. Będziesz musiał ręcznie szukać te elementy i wszystko zmieniać.

Przejdź do sekcji potrzebnych elementów CRM> włącz widok listy.

Zaznacz potrzebne elementy> kliknij Wyznacz osobę odpowiedzialną w menu działań grupowych> określ nową osobę odpowiedzialną> kliknij Zastosuj.

Zmień osobę odpowiedzialną za określony element CRM

Otwórz formularz elementu CRM. Po prawej stronie zobaczysz pole Osoba odpowiedzialna.

Najedź kursorem na to pole i kliknij przycisk Zmień.

Wybierz nową osobę odpowiedzialną. Zmiany zostaną zapisane automatycznie.

Zmień osobę odpowiedzialną za formularz internetowy CRM

Przejdź do sekcji Formularze CRM> wybierz wymagany formularz internetowy CRM> kliknij Edytuj.

Kliknij przycisk Zmień w polu Osoba odpowiedzialna. Zapisz zmiany.


To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane