Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Jak zmienić odpowiedzialnego za element CRM

W Bitrix24 CRM możesz zmienić osobę odpowiedzialną w elementach CRM i przekazać klientów innemu menedżerowi.

Możesz również przekazać elementy CRM zwolnionego pracownika innemu pracownikowi. Czytaj o tym w artykule: Jak przenieść elementy CRM zwolnionego pracownika.

Jakie elementy CRM mają pole "Osoba odpowiedzialna"?

Pole Osoba odpowiedzialna mają następujące elementy CRM:

  • Leady;
  • Deale;
  • Kontakty;
  • Firmy;
  • Oferty;
  • Faktury;
  • Formularze CRM.

Możesz zmienić osobę odpowiedzialną za konkretny element lub zmienić odpowiedzialnego w wielu elementach. Masowa zmiana odpowiedzialnego jest dostępna dla wszystkich elementów oprócz formularza CRM.

Aby zmienić osobę odpowiedzialną za element CRM, musisz mieć uprawnienia dostępu edycja dla odpowiedniego elementu CRM. Czytaj więcej: Uprawnienia dostępu w CRM.

Jak zmienić osobę odpowiedzialną za pomocą działań grupowych?

Uwaga! Jeśli przypadkowo zmienisz osobę odpowiedzialną za dużą liczbę elementów CRM, tego działania nie można anulować. Będziesz musiał ręcznie szukać te elementy i wszystko zmieniać.

Przejdź do sekcji potrzebnych elementów CRM> włącz widok listy.

Zaznacz potrzebne elementy> kliknij Wyznacz osobę odpowiedzialną w menu działań grupowych> określ nową osobę odpowiedzialną> kliknij Zastosuj.

Zmień osobę odpowiedzialną za określony element CRM

Otwórz formularz elementu CRM. Po prawej stronie zobaczysz pole Osoba odpowiedzialna.

Najedź kursorem na to pole i kliknij przycisk Zmień.

Wybierz nową osobę odpowiedzialną. Zmiany zostaną zapisane automatycznie.

Zmień osobę odpowiedzialną za formularz internetowy CRM

Przejdź do sekcji Formularze CRM> wybierz wymagany formularz internetowy CRM> kliknij Edytuj.

Kliknij przycisk Zmień w polu Osoba odpowiedzialna. Zapisz zmiany.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo