Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Jak przesłać dzienniki aplikacji desktopowej do działu pomocy technicznej

Krótka odpowiedź

Windows. Kliknij przycisk chmury w prawym górnym rogu w aplikacji desktopowej Bitrix24. Wybierz Trzy kropki (...) > Pomoc techniczna > Wyślij dziennik do działu pomocy.

macOS i Linux. W menu aplikacji Bitrix24 kliknij Pomoc > Wyślij dzienniki.

Wprowadź ID zapytania wydany przez specjalistę pomocy technicznej Bitrix24.
Ważne: ID zapytania nie jest numerem czatu.


Szczegółowa odpowiedź

Dzienniki (logs) to pliki tekstowe, które automatycznie rejestrują wszystko, co dzieje się w aplikacji. Dzienniki pomagają pomocy technicznej zdefiniować przyczynę błędu.

Dzienniki aplikacji Bitrix24 zawierają wyłącznie informacje techniczne dotyczące działania aplikacji. Nie są przesyłane żadne poufne informacje: hasła do kont, historia czatów itd.

W jakim przypadku należy przesłać dzienniki

Dzienniki mogą być potrzebne, jeśli w aplikacji desktopowej wystąpi błąd:

  1. Upewnij się, że masz zainstalowaną najnowszą wersję aplikacji desktopowej.
    Jak zaktualizować aplikację desktopową Bitrix24
  2. Zapoznaj się z artykułem, który zawiera możliwe błędy i sposoby ich rozwiązania.
    Błędy w aplikacji desktopowej
  3. Jeśli masz inny błąd, napisz do wsparcia. Pomoc techniczna może poprosić Cię o powtórzenie sytuacji, która spowodowała błąd, aby móc później zobaczyć ją w dziennikach.
    Jak skontaktować się ze Wsparciem Bitrix24

Aby wysłać dzienniki, podaj ID zapytania. Jest wydawany przez pomoc techniczną.


Jak przesłać dzienniki

Windows

Kliknij przycisk chmury w prawym górnym rogu w aplikacji desktopowej Bitrix24. Otworzy się okno synchronizacji. Kliknij Trzy kropki (...) > Pomoc techniczna > Wyślij dziennik do działu pomocy.

macOS

Otwórz menu aplikacji Bitrix24, kliknij Bitrix24 > Pomoc > Wyślij dzienniki.

Linux

Otwórz menu aplikacji desktopowej Bitrix24 > wybierz Support > Send logs.

Następnie wprowadź ID zapytania wydany przez specjalistę pomocy technicznej Bitrix24 i kliknij Wyślij.


Jak przesłać dzienniki ręcznie

Jeśli dzienniki nie zostaną przesłane przez opcję Wyślij dzienniki, zrób to ręcznie. Aby otworzyć folder dziennika, skopiuj ścieżkę, zastąp nazwą swojego konta i wklej ją w pasku wyszukiwania w folderze Ten komputer.

  • Windows:\Users\<Nazwa użytkownika>\AppData\Roaming\Bitrix\Desktop\3.0\
  • Jeśli nie możesz znaleźć folder, upewnij się, że masz włączone ukryte foldery.
    Wyświetlanie ukrytych plików i folderów w systemie Windows

    lub możesz znaleźć folder w inny sposób:

    • kliknij Win+R
    • W oknie, które zostanie otwarte, wpisz następujący tekst i kliknij OK: explorer "%appdata%\Bitrix\Desktop\3.0"

  • macOS: /Users/<Nazwa użytkownika>/.bxd/

  • Linux: /home/<Nazwa użytkownika>/.bxd/

Skopiuj wszystkie pliki i foldery z wyjątkiem folderów cef_cache i cef_cache106 do nowego folderu. Połącz je w archiwum i wyślij na czat pomocy technicznej.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo