- czaty i aplikacja komputerowa zostały zaktualizowane,
- sprawdzono najczęściej występujące problemy i ich możliwe rozwiązania
Komputery Mac:
- Otwórz aplikację komputerową Bitrix24 i przejdź do panelu menu aplikacji. Kliknij polecenie Bitrix24 i wybierz opcję Wyślij dziennik do działu pomocy
- Jeśli przesłano już zgłoszenie, kliknij właściwą informację i wpisz numer identyfikacyjny zgłoszenia. Jeśli nie, kliknij polecenie Chcę utworzyć zgłoszenie.
- W przypadku nowych biletów: opisz problem, pamiętając, by podać maksymalną liczbę szczegółów na jego temat (np. czy aplikacja jest aktualna, czy próbowano zastosować większość typowych rozwiązań). Kliknij polecenie Wyślij.
- Następnie zobaczysz wiadomość o tym, że zgłoszenie zostało pomyślnie przesłane wraz z odnośnikiem. Numer zgłoszenia podano na końcu odnośnika.
- otwórz (uruchom) aplikację komputerową,
- kliknij ikonę aplikacji komputerowej Bitrix24 wyświetloną w prawym dolnym rogu ekranu komputera.
- w menu aplikacji komputerowej kliknij polecenie Wyślij dzienniki do działu pomocy.