Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Ustawienia aplikacji desktopowej

W aplikacji desktopowej możesz skonfigurować:

Otwórz aplikację desktopową > Ustawienia (⚙️).


Wybierz projekt czatu i układ wiadomości

Tło zostanie zastosowane dla wszystkich czatów. Wybierz wyrównanie wiadomości do lewej lub prawej strony.


Skonfiguruj powiadomienia osobiste

W sekcji Powiadomienia możesz wyłączyć dźwięk powiadomień i ustawić automatyczne przeczytanie powiadomień. Jeśli nie chcesz ręcznie oznaczać każdego powiadomienia jako przeczytanego, włącz opcję Automatycznie oznaczaj powiadomienia jako przeczytane.

Wybierz prosty lub zaawansowany tryb powiadamiania. W trybie prostym nie musisz niczego konfigurować. Wystarczy wybrać, gdzie będą wysyłane powiadomienia:

  • Wersja internetowa i aplikacja desktopowa.
  • E-mail. Powiadomienia e-mail są wysyłane po 5-10 minutach i tylko wtedy, gdy nie przeglądałeś ich w przeglądarce lub aplikacji desktopowej. Automatyczne powiadomienie ma nadawcę Bitrix24 no-reply@.
  • Powiadomienia typu push w telefonie.

W trybie zaawansowanym możesz skonfigurować otrzymywanie powiadomień z określonego narzędzia Bitrix24.


Wybierz skróty klawiszowe do wysyłania wiadomości

Wybierz sposób używania klawisza Enter na czacie: do wysyłania wiadomości lub do przejścia do nowego wiersza.


Skonfiguruj listę ostatnich czatów

W sekcji Ostatnie czaty możesz skonfigurować następujące opcje:

. Jeśli współpracownik ma urodziny, czat z nim zostanie automatycznie przeniesiony na górę listy.

. Jeśli do firmy dołączy nowy pracownik, czat z nim zostanie automatycznie przeniesiony na górę listy.

. Ta opcja wyświetla treść wiadomości na liście czatów bez konieczności otwierania tej wiadomości.


Skonfiguruj tryb działania aplikacji

W sekcji Aplikacja Bitrix24 możesz skonfigurować: tryb działania, automatyczne uruchamianie, linki i wysyłanie statystyk użytkowania do Bitrix24.

.
Aplikacja desktopowa może działać w dwóch trybach. Pierwszy tryb to czaty i okno z narzędziami Bitrix24, drugi to tylko czaty.

. Włącz opcję automatycznego otwierania aplikacji podczas uruchamiania komputera.

. Podczas pracy w przeglądarce czat otworzy się w aplikacji desktopowej.

. Wszystkie wewnętrzne linki Bitrix24 otworzą się w specjalnym bocznym suwaku, a nie w nowym oknie.

. Włącz opcję udostępniania danych technicznych komputera. Wykorzystując dane, udoskonalamy aplikację i sprawdzamy, jak działa na różnych urządzeniach. Analizujemy tylko parametry techniczne:

  • wersję aplikacji desktopowej Bitrix24,
  • system operacyjny,
  • model procesora i karty graficznej,
  • ilość pamięci RAM,
  • liczbę klatek na sekundę podczas pracy z AI,
  • rozmiar klatki wideo dla rozmów wideo,
  • typ trybu tła,
  • liczbę otwartych okien w aplikacji,
  • wersję i typ przeglądarki wewnątrz aplikacji.

W skrócie
  • W aplikacji desktopowej możesz skonfigurować projekt czatu i układ wiadomości.
  • Włącz automatyczne odczytywanie powiadomień i skonfiguruj tryb powiadamiania. Możesz wybrać, z jakich narzędzi chcesz otrzymywać powiadomienia i gdzie będą one wysyłane.
  • Wybierz sposób używania klawisza Enter na czacie: do wysyłania wiadomości lub do przejścia do nowego wiersza.
  • Jeśli włączysz opcję pokazywania czatów z solenizantami i nowymi pracownikami, czaty z nim zostaną automatycznie przeniesione na górę listy. Aby nikt nie mógł zobaczyć treści wiadomości, możesz wyłączyć wyświetlanie tekstu.
  • W sekcji Aplikacja Bitrix24 możesz skonfigurować: tryb działania aplikacji, automatyczne uruchamianie, linki i wysyłanie statystyk użytkowania do Bitrix24.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo