Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Listy grup roboczych

Listy pomagają zarządzać danymi opartymi na rekordach, w tym katalogi dostawców, katalogi produktów, pozycje wydatków itp.

Możliwości:

  • tworzenie pól danych dla dowolnego typu obiektu, w tym plików;
  • ustawienia dostępu dla każdej listy;
  • filtry, pola niestandardowe, edycja grupowa;
  • eksport list;
  • nieograniczona liczba list;
  • integracja procesów biznesowych

Tworzenie nowej listy

Pamiętaj, że tylko właściciel grupy roboczej może tworzyć nowe listy wewnątrz własnych grup roboczych.

Otwórz sekcję Listy w grupie roboczej. Jeśli nie widzisz tej sekcji, upewnij się, że włączono opcję Listy w sekcji Działania > Edytuj grupę roboczą> Więcej. Kliknij Utwórz nową:

Formularz tworzenia nowej listy ma trzy główne sekcje: W sekcji Ustawienia wpisz nazwę listy, opis, prześlij obraz i ustaw opcję Włącz procesy biznesowe, jeśli chcesz użyć tej listy do realizacji przepływów pracy:

Przejdź do sekcji Słownik, aby przeprowadzić edycję nazw elementów i sekcji (razem z działaniami):

Nadaj uprawnienia dostępu do Listy w sekcji Uprawnienia:

W jednej grupie roboczej możesz utworzyć kilka list. Będą one dostępne w sekcji Listy danej grupy roboczej:

Dostosowanie pól listy

Aby dodać nowe pola do listy, przejdź do obszaru Działania > Personalizuj pola:

Na stronie Konfiguracja pól kliknij pozycję Dodaj pole:

Uzupełnij formularz Nowe pole, dodaj nazwę pola i jego rodzaj. Dostępnych jest kilka typów list, w tym lista, plik, data, godzina itp. Opcja Powiel pozwala przypisać więcej niż jedną wartość pola. Opcja Wymagane określa, że to pole trzeba wypełnić podczas dodawania elementu listy.

W przypadku wybrania typu pola Lista automatycznie pojawi się nowa karta. Dodaj w tym miejscu wartości listy:

Wszystkie pola listy można znaleźć na stronie Działania> Konfiguruj ustawienia listy> Działania> Skonfiguruj listę pól:

Dodawanie do listy elementów i sekcji

Użyj karty Dodaj znajdującej się nad listą, aby dodać nowe elementy lub sekcje:

W menu Działania możesz przełączać opcję Pokaż sekcje i Ukryj sekcje:

Filtry i konfiguracja widoku listy

Aby skonfigurować kolumny listy, kliknij ikonę Koła zębatego umieszczoną w lewym górnym rogu listy. Użyj opcji Zastosuj dla wszystkich użytkowników, aby zapisać konfigurację wyświetlania listy dla wszystkich użytkowników konta:

Opcja Filtowanie i Wyszukiwanie znajduje się nad listą. Użyj opcji Dodaj pole, aby dodać więcej pól do listy. Możesz skonfigurować i zapisać własne filtry lub zastosować preferencje filtrów wobec wszystkich użytkowników konta.

Jak usunąć listę?

Aby usunąć listę, kliknij odpowiednią listę > wybierz Działania> Konfiguruj ustawienia listy> Działania> Usuń listę.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo