top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Usuwanie podpisu Powered by Bitrix24 z e-maila

Subskrybenci płatnych planów Bitrix24 mogą skonfigurować branding Bitrix24 w wiadomościach e-mail wysyłanych z Bitrix24.

Aby usunąć lub dodać podpis Powered by Bitrix24 z systemu CRM, przejdź do opcji CRM > Ustawienia > Inne > Inne ustawienia:

Przejdź do sekcji Aktywność i przewiń ekran w dół do sekcji Parametry poczty wychodzącej. W tym miejscu możesz włączyć lub wyłączyć podpis Sent by Bitrix24.

Abonenci darmowego planu Bitrix24 mają domyślnie włączony podpis Powered by Bitrix24. Aby go usunąć, należy wykupić plan komercyjny.
To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane