W Bitrix24 istnieje miesięczne ograniczenie liczby wychodzących wiadomości e-mail. Miesięczny limit wychodzących wiadomości e-mail zależy od Twojego planu Bitrix24. Szczegółowe informacje możesz znaleźć na stronie z cenami.
Pamiętaj, że limit dotyczy wszystkich wiadomości e-mail wysyłanych z portalu: zaproszeń do innych użytkowników, e-maili z odzyskiwaniem hasła czy kampanii e-mailowych.
Limit można łatwo przekroczyć w przypadku aktywnych kampanii Marketingu CRM. Jeśli przekroczysz limit, możliwość wysyłania kolejnych e-maili zostanie zawieszona.
W Bitrix24 istnieje wewnętrzny, konfigurowalny limit - procent liczby e-maili, które można wykorzystać do marketingu CRM. Nawet w przypadku aktywnych kampanii e-mailowych limit systemu nie zostanie przekroczony.
Jak to działa?
Informacje o wewnętrznym limicie dostępne są na stronie Marketing CRM> Ustawienia. Na tej stronie możesz również sprawdzić ilość wysłanych maili oraz ocenić aktualną sytuację.
Przykład: załóżmy, że Twój portal ma limit wysyłania 5000 e-maili miesięcznie. Domyślnie dział marketingu CRM będzie mógł wysłać tylko 4750 e-maili. Reszta wiadomości e-mail pozostaje w rezerwie i możesz wysłać je do innych celów.
Jeśli jesteś bliski przekroczenia limitu, system wyświetli ostrzeżenie podczas tworzenia kampanii e-mailowej.
Jak zwiększyć dzienny limit?
Na przykład: dzienny limit wynosi 1 000 wiadomości e-mail. Twój miesięczny limit wynosi 1 000 000 e-maili (1 000 000 000/30 = 3 333).
Aby zwiększyć dzienny limit, musisz utworzyć kampanię z 1 500 e-mailami. Zostanie wysłanych 1 000 e-maili, a 500 będzie dodanych do kolejki. Limit zostanie zwiększony następnego dnia, a 500 e-maili z kolejki zostanie wysłanych. Aby więc zwiększyć dzienny limit, musisz przekroczyć obecny limit.