Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Limit wychodzących wiadomości e-mail

W Bitrix24 istnieje miesięczne ograniczenie liczby wychodzących wiadomości e-mail. Miesięczny limit wychodzących wiadomości e-mail zależy od Twojego planu Bitrix24. Szczegółowe informacje możesz znaleźć na stronie z cenami.

Pamiętaj, że limit dotyczy wszystkich wiadomości e-mail wysyłanych z portalu: zaproszeń do innych użytkowników, e-maili z odzyskiwaniem hasła czy kampanii e-mailowych.

Limit można łatwo przekroczyć w przypadku aktywnych kampanii Marketingu CRM. Jeśli przekroczysz limit, możliwość wysyłania kolejnych e-maili zostanie zawieszona.

W Bitrix24 istnieje wewnętrzny, konfigurowalny limit - procent liczby e-maili, które można wykorzystać do marketingu CRM. Nawet w przypadku aktywnych kampanii e-mailowych limit systemu nie zostanie przekroczony.

Jak to działa?

Informacje o wewnętrznym limicie dostępne są na stronie Marketing CRM> Ustawienia. Na tej stronie możesz również sprawdzić ilość wysłanych maili oraz ocenić aktualną sytuację.

Domyślnie wewnętrzny limit, którego możesz użyć, wynosi 90%. W każdej chwili możesz jednak zmienić limit, a nawet ustawić go na 100%.

Przykład: załóżmy, że Twój portal ma limit wysyłania 5000 e-maili miesięcznie. Domyślnie dział marketingu CRM będzie mógł wysłać tylko 4750 e-maili. Reszta wiadomości e-mail pozostaje w rezerwie i możesz wysłać je do innych celów.

Jeśli jesteś bliski przekroczenia limitu, system wyświetli ostrzeżenie podczas tworzenia kampanii e-mailowej.

Jak zwiększyć dzienny limit?

Na przykład: dzienny limit wynosi 1 000 wiadomości e-mail. Twój miesięczny limit wynosi 1 000 000 e-maili (1 000 000 000/30 = 3 333).

Aby zwiększyć dzienny limit, musisz utworzyć kampanię z 1 500 e-mailami. Zostanie wysłanych 1 000 e-maili, a 500 będzie dodanych do kolejki. Limit zostanie zwiększony następnego dnia, a 500 e-maili z kolejki zostanie wysłanych. Aby więc zwiększyć dzienny limit, musisz przekroczyć obecny limit.

Jeśli otrzymasz zbyt wiele zgłoszeń spamu, twój dzienny limit wiadomości e-mail może spaść.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak skonfigurować płatność za reklamy na Facebooku i Instagramie Zapobieganie spamowi Konwertuj tekst na mowę w Bitrix24 Facebook: wymagane uprawnienia administratora Podobni odbiorcy lookalike w Marketingu CRM