Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Zapobieganie spamowi

Kampania e-mailowa jest doskonałym narzędziem, ale może również doprowadzić do spamu i niechcianych wiadomości. Nikt nie lubi bezużytecznych wiadomości e-mail, dlatego możesz skorzystać z systemu zapobiegania spamowi Bitrix24.

Jak to działa?

Każda wiadomość e-mail wysłana z Kampanii e-mailowej Bitrix24 zawiera opcje Odsubskrybuj i Zgłoś spam.

Jak dodać link "Odsubskrybuj"?

Domyślnie link "Odsubskrybuj" znajduje się w bloku Stopka.

Po prostu przeciągnij ten blok w miejsce, w którym chcesz dodać ten link.

Jeśli używasz niestandardowego szablonu HTML, użyj tego kodu:

Otrzymujesz tę wiadomość, ponieważ wcześniej zzarejestrowałeś/zarejestrowałaś się u nas jako nasz klient/klientka. Proszę kliknij tutaj, jeśli nie chcesz już otrzymywać od nas wiadomości e-mail.

W Bitrix24 istnieje wewnętrzny system oceny spamu w kampanii e-mailowej, który zależy od liczby otrzymanych raportów o spamie. Oznacza to, że jeśli kampanie e-mailowe prowadzą do dużej liczby raportów spamowych otrzymanych od odbiorców - liczba wiadomości e-mail dostępnych w twoim Bitrix24 zostanie ograniczona lub nawet zablokowana.

Domyślny dzienny limit wynosi 1000 wiadomości e-mail. Zawsze możesz sprawdzić swoje obecne limity w sekcji Marketing CRM> Ustawienia.

Uwaga: miesięczny limit wiadomości e-mail zależy od twojego planu Bitrix24. Odwiedź stronę z cennikiem, aby sprawdzić szczegóły.

Jak zwiększyć dzienny limit?

Na przykład: dzienny limit wynosi 1 000 wiadomości e-mail. Twój miesięczny limit wynosi 1 000 000 e-maili (1 000 000 000/30 = 3 333).

Aby zwiększyć dzienny limit, musisz utworzyć kampanię z 1 500 e-mailami. Zostanie wysłanych 1 000 e-maili, a 500 będzie dodanych do kolejki. Limit zostanie zwiększony następnego dnia, a 500 e-maili z kolejki zostanie wysłanych. Aby więc zwiększyć dzienny limit, musisz przekroczyć obecny limit.

Jeśli otrzymasz zbyt wiele zgłoszeń spamu, twój dzienny limit wiadomości e-mail może spaść.

Dodatkowe ograniczenia

Wiadomości e-mail mogą nie docierać z różnych powodów: wystąpił błąd serwera lub adres e-mail nie istnieje. Takie wiadomości e-mail są uważane za "błędy".

Jeśli masz zbyt wiele "błędów", dzienny limit nie zostanie zwiększony.

Ma to na celu zapobieganie zwiększaniu limitu przez wysyłanie wiadomości e-mail na nieistniejące adresy e-mail.

Czytaj więcej: Jak uniknąć wysyłania wiadomości na nieprawidłowe lub nieistniejące adresy e-mail

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo