top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Zapobieganie spamowi

Kampania e-mailowa jest doskonałym narzędziem, ale może również doprowadzić do spamu i niechcianych wiadomości. Nikt nie lubi bezużytecznych wiadomości e-mail, dlatego możesz skorzystać z systemu zapobiegania spamowi Bitrix24.

Jak to działa?

Każda wiadomość e-mail wysłana z Kampanii e-mailowej Bitrix24 zawiera opcje Odsubskrybuj i Zgłoś spam.

Jak dodać link "Odsubskrybuj"?

Domyślnie link "Odsubskrybuj" znajduje się w bloku Stopka.

Po prostu przeciągnij ten blok w miejsce, w którym chcesz dodać ten link.

Jeśli używasz niestandardowego szablonu HTML, użyj tego kodu:

Otrzymujesz tę wiadomość, ponieważ wcześniej zzarejestrowałeś/zarejestrowałaś się u nas jako nasz klient/klientka. Proszę kliknij tutaj, jeśli nie chcesz już otrzymywać od nas wiadomości e-mail.

W Bitrix24 istnieje wewnętrzny system oceny spamu w kampanii e-mailowej, który zależy od liczby otrzymanych raportów o spamie. Oznacza to, że jeśli kampanie e-mailowe prowadzą do dużej liczby raportów spamowych otrzymanych od odbiorców - liczba wiadomości e-mail dostępnych w twoim Bitrix24 zostanie ograniczona lub nawet zablokowana.

Domyślny dzienny limit wynosi 1000 wiadomości e-mail. Zawsze możesz sprawdzić swoje obecne limity w sekcji Marketing CRM> Ustawienia.

Uwaga: miesięczny limit wiadomości e-mail zależy od twojego planu Bitrix24. Odwiedź stronę z cennikiem, aby sprawdzić szczegóły.

Jak zwiększyć dzienny limit?

Na przykład: dzienny limit wynosi 1 000 wiadomości e-mail. Twój miesięczny limit wynosi 1 000 000 e-maili (1 000 000 000/30 = 3 333).

Aby zwiększyć dzienny limit, musisz utworzyć kampanię z 1 500 e-mailami. Zostanie wysłanych 1 000 e-maili, a 500 będzie dodanych do kolejki. Limit zostanie zwiększony następnego dnia, a 500 e-maili z kolejki zostanie wysłanych. Aby więc zwiększyć dzienny limit, musisz przekroczyć obecny limit.

Jeśli otrzymasz zbyt wiele zgłoszeń spamu, twój dzienny limit wiadomości e-mail może spaść.

Dodatkowe ograniczenia

Wiadomości e-mail mogą nie docierać z różnych powodów: wystąpił błąd serwera lub adres e-mail nie istnieje. Takie wiadomości e-mail są uważane za "błędy".

Jeśli masz zbyt wiele "błędów", dzienny limit nie zostanie zwiększony.

Ma to na celu zapobieganie zwiększaniu limitu przez wysyłanie wiadomości e-mail na nieistniejące adresy e-mail.

Czytaj więcej: Jak uniknąć wysyłania wiadomości na nieprawidłowe lub nieistniejące adresy e-mail

To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane