Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Odłącz wynajmowany numer

Aby odłączyć wynajmowany numer, przejdź do sekcji Telefonia> Połączenie> Konfiguruj numery> wybierz numer, który chcesz odłączyć.

Przejdź do sekcji Odłącz numer i kliknij czerwony przycisk.

Uwaga: pieniądze wpłacone za korzystanie z numeru nie zostaną zwrócone.

Kliknij przycisk OK, aby potwierdzić działanie.

Otrzymasz wiadomość e-mail z informacją, że ten numer zostanie dezaktywowany po 24 godzinach. Możesz podłączyć ten numer ponownie dopiero po 3 miesiącach.

Każdy operator ma ograniczoną liczbę numerów do wynajęcia. Dlatego prędzej czy później klienci wynajmą wszystkie dostępne numery telefonów. Po zakończeniu najmu numer telefonu zostanie "zamrożony" i dodany do specjalnej listy na 3 miesiące. Uważa się, że w tym czasie poprzedni właściciel numeru może poinformować swoich klientów o nowym numerze, usunąć stary numer z ogłoszeń itp.

Jeśli masz problemy z numerem (na przykład otrzymujesz połączenia od klientów poprzedniego najemcy), możesz odłączyć ten numer i podłączyć nowy. Lub możesz wysłać prośbę o zmianę numeru na nowy wolny numer w bazie.

Jeśli odłączyłeś numer przez pomyłkę, możesz podłączyć go z powrotem w ciągu 24 godzin (link zostanie podany w e-mailu).

Odłączony numer można podłączyć ponownie dopiero po 3 miesiącach.

Po odłączeniu numeru opcja automatycznego odnawiania zostanie wyłączona. Jeśli anulujesz odłączenie wynajmowanego numeru, automatyczne odnawianie zostanie ponownie włączone.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Wynajmij numer: FAQ Wynajmij numer w Bitrix24