Aby odłączyć wynajmowany numer, przejdź do sekcji Telefonia> Połączenie> Konfiguruj numery> wybierz numer, który chcesz odłączyć.
Przejdź do sekcji Odłącz numer i kliknij czerwony przycisk.
Kliknij przycisk OK, aby potwierdzić działanie.
Otrzymasz wiadomość e-mail z informacją, że ten numer zostanie dezaktywowany po 24 godzinach. Możesz podłączyć ten numer ponownie dopiero po 3 miesiącach.
Każdy operator ma ograniczoną liczbę numerów do wynajęcia. Dlatego prędzej czy później klienci wynajmą wszystkie dostępne numery telefonów. Po zakończeniu najmu numer telefonu zostanie "zamrożony" i dodany do specjalnej listy na 3 miesiące. Uważa się, że w tym czasie poprzedni właściciel numeru może poinformować swoich klientów o nowym numerze, usunąć stary numer z ogłoszeń itp.
Jeśli masz problemy z numerem (na przykład otrzymujesz połączenia od klientów poprzedniego najemcy), możesz odłączyć ten numer i podłączyć nowy. Lub możesz wysłać prośbę o zmianę numeru na nowy wolny numer w bazie.
Jeśli odłączyłeś numer przez pomyłkę, możesz podłączyć go z powrotem w ciągu 24 godzin (link zostanie podany w e-mailu).
Po odłączeniu numeru opcja automatycznego odnawiania zostanie wyłączona. Jeśli anulujesz odłączenie wynajmowanego numeru, automatyczne odnawianie zostanie ponownie włączone.