top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Odłączenie wypożyczonego numeru

Jeśli nie potrzebujesz już wynajętego numeru, możesz go odłączyć w dowolnym momencie.

Przejdź do sekcji Telefonia > Połączenie > Wypożycz numer telefonu > wybierz wypożyczony numer i kliknij opcję Odłącz numer.

Po kliknięciu opcji Odłącz numer, pojawi się okno dialogowe z ostrzeżeniem.

Zwróć uwagę na podświetloną część wiadomości w oknie dialogowym. Zostanie podana informacja o braku zwrotu za niewykorzystany okres wynajmu.

Otrzymasz wiadomość e-mail z informacją, że ten numer zostanie odłączony w ciągu 24 godzin i że odłączony numer można ponownie podłączyć tylko po 3 miesiącach.

Każdy dostawca ma ograniczoną liczbę numerów telefonów, dlatego wszystkie numery prędzej czy później zostają ponownie wynajęte. Pod koniec okresu wynajmu numer jest dodawany do specjalnej listy na okres 3 miesięcy, tak aby poprzedni właściciel numeru mógł poinformować swoich klientów o swoim nowym numerze, usunąć stary numer z reklam itp.

Jeśli nowy właściciel ma jakieś problemy z numerem (na przykład otrzymuje połączenia od klientów poprzedniego właściciela numeru), najprostszym rozwiązaniem jest odłączenie tego numeru i wynajęcie nowego lub wysłanie żądania do naszego zespołu pomocy technicznej, aby wymienić ten numer na nowy (ta procedura nie wpływa za opłacony przez ciebie okres wynajmu. Bądź gotowy do dostarczania dzienników połączeń i zapisów połączeń).

Jeśli omyłkowo odłączyłeś numer, możesz go połączyć z powrotem w ciągu 24 godzin (link zostanie podany w wiadomości e-mail).

Odłączony numer można ponownie podłączyć tylko po upływie 3 miesięcy.
To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane