Podłącz komentarze z Facebooka do Bitrix24 i odpowiadaj na komentarze do swoich postów na Facebooku w komunikatorze Bitrix24.
Jak połączyć Facebook z Bitrix24
- Przejdź do CRM,
- Otwórz Dodatki,
- Wybierz Centrum Kontaktowe,
- Kliknij Facebook: komentarze.
Wybierz Otwarty Kanał, z którym chcesz połączyć komentarze z Facebooka i kliknij Połącz.
Zaloguj się na swoje konto na Facebooku.
Twoja publiczna strona na Facebooku musi być powiązana z kontem Business Manager. Jeśli jeszcze nie masz konta, utwórz je w ustawieniach.
Ustawienia biznesowe
Utwórz portfolio firmowe w Meta Business Manager
Jeśli strona na Facebooku nie jest widoczna podczas połączenia jej z Bitrix24, ustaw ręcznie uprawnienia dostępu do niej.
Rozwiąż problemy z połączeniem Instagrama i Facebooka z Bitrix24
Wybierz stronę na Facebooku, którą chcesz połączyć z Bitrix24 i kliknij Połącz. Strona na Facebooku zostanie podłączona.
Jak to działa
Twój klient zostawia komentarz na Twojej stronie na Facebooku.
Otrzymasz wiadomość w komunikatorze Bitrix24 w sekcji Otwarte Kanały.
Twoja odpowiedź zostanie wyświetlana jako komentarz na Facebooku.
Uwagi dotyczące podłączenia komentarzy z Facebooka
- Kiedy administrator Bitrix24 łączy stronę na Facebooku, łączy się strona, na którą administrator jest aktualnie zalogowany.
- Jeśli usuniesz użytkownika przypisanego do kanału Facebook: komentarze w sekcji Liczba użytkowników w kolejce, strona na Facebooku zostanie odłączona.
- Jeśli użytkownik przypisany do kanału Facebook: komentarze w sekcji Liczba użytkowników w kolejce straci swoje uprawnienia administratora, ta strona na Facebooku zostanie automatycznie odłączona.
- Możesz podłączyć tylko strony na Facebooku, nie grupy.
- Tylko komentarze do postów na stronie na Facebooku będą wysyłane do Bitrix24.
- Autoryzacja strony na Facebooku pozostaje aktywna przez 60 dni. Jeśli chcesz zmienić ustawienia połączenia po tych 60 dniach, musisz ponownie zalogować się na to samo konto na Facebooku.
- Każdy administrator Bitrix24 może podłączyć lub odłączyć strony na Facebooku, jeśli ma dostęp do ustawień Otwartych Kanałów.
- Nie możesz połączyć tej samej strony na Facebooku z Otwartymi Kanałami w kilku Bitrix24. Działać będzie tylko ta, która została podłączona jako ostatnia.
- Jeśli Twoja wiadomość zawiera więcej niż 4096 znaków, zostanie podzielona.
- Możesz edytować lub usuwać swoje komentarze oraz usuwać komentarze klientów w tym Otwartym Kanale.
- Odpowiedzi ludzi na komentarze są wyświetlane w osobnych czatach w Bitrix24 (jeden czat na osobę). Są one również automatycznie dodawane do CRM.
- W tym kanale nie działają automatyczne działania z ustawień Otwartego Kanału.
- Podłącz komentarze z Facebooka do Bitrix24 i odpowiadaj na komentarze do swoich postów na Facebooku w komunikatorze Bitrix24.
- Przejdź do CRM > Dodatki > Centrum Kontaktowe i kliknij Facebook: komentarze. Wybierz Kanał Otwarty, z którym chcesz połączyć komentarzena Facebooku i kliknij Połącz.
- Wybierz stronę na Facebooku, którą chcesz połączyć z Bitrix24 i kliknij Połącz. Twoja publiczna strona na Facebooku musi być powiązana z kontem Business Manager.
- Kiedy klient zostawi komentarz na Facebooku, zobaczysz go w komunikatorze Bitrix24.