Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Facebook: podłącz komentarze

Możesz podłączyć komentarze na Facebooku do Bitrix24 i odpowiadać na komentarze do swoich postów w komunikatorze Bitrix24.

  1. Przejdź do Centrum Kontaktowe> kliknij Facebook: Komentarze.
  2. Wybierz kanał otwarty, do którego chcesz podłączyć komentarze z Facebooka i kliknij opcję Połącz.
  3. Zaloguj się do swojego konta na Facebooku.
  4. Publiczna strona na Facebooku* musi być połączona z kontem Business Manager. Jeśli nie masz konta biznesowego, utwórz je w ustawieniach.
    Ustawienia firmy
    Tworzenie portfolio firmowego w Menedżerze firmy w Meta

    Tylko administrator strony na Facebooku może połączyć ją z Bitrix24. Jeśli nie masz strony na Facebooku, kliknij Utwórz.

    Jeśli Facebook nie jest wyświetlany na liście dostępnych stron, musisz ręcznie skonfigurować uprawnienia dostępu do tej strony. Czytaj więcej w artykule: Napraw problemy z połączeniem Instagrama i Facebooka z Bitrix24.

  5. Wybierz stronę na Facebooku, aby połączyć się z Bitrix24 i kliknij Połącz.
  6. Gotowe! Facebook został podłączony.

Jak to działa?

Klient zostawia komentarz na Twojej stronie na Facebooku.

Otrzymasz wiadomość w komunikatorze Bitrix24 i będziesz mógł odpowiedzieć klientowi.

Twoja odpowiedź zostanie wyświetlona jako komentarz na Facebooku.

Jeśli w Twojej bazie CRM nie ma takiego klienta, zostanie utworzony nowy lead (automatycznie lub ręcznie, w zależności od tego, którą opcję włączyłeś w ustawieniach otwartego kanału).

Uwaga!
  • Bitrix24 połączy się ze stroną na Facebooku, na której jesteś obecnie zalogowany.
  • Jeśli rozłączysz podłączonego użytkownika Facebooka w ustawieniach otwartego kanału, strona na Facebooku zostanie również rozłączona.
  • Jeśli podłączony użytkownik Facebooka utraci uprawnienia administratora, strona na Facebooku zostanie automatycznie rozłączona.
  • Możesz podłączyć tylko stronę na Facebooku (nie grupy).
  • Każdy administrator Bitrix24 może podłączyć/rozłączyć stronę na Facebooku, jeśli ma uprawnienia dostępu do ustawień otwartych kanałów.
  • Nie możesz połączyć tej samej strony na Facebooku z otwartymi kanałami w kilku Bitrix24.
  • W przypadku wysłania długiej wiadomości (ponad 4096 znaków) klient otrzyma komentarz podzielony na kilka części.
  • Możesz edytować/usuwać swoje komentarze i usuwać komentarze klientów w tym otwartym kanale.
  • W tym kanale nie działają automatyczne działania z ustawień kanałów otwartych, na przykład "Wyślij automatyczną odpowiedź na pierwszą wiadomość klienta".
  • Tylko komentarze do postów na stronie na Facebooku będą wysyłane do Bitrix24.
Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo