top_pl
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Logowanie

Bitrix24Care

Facebook: połącz komentarze

Możesz łączyć komentarze Facebooka z Bitrix24 i odpowiadać na komentarze na swoich postach na Facebooku w komunikatorze Bitrix24 Messenger.

Krok 1

Kliknij opcję Facebook: Komentarze w sekcji Centrum kontaktowe.

Krok 2

Wybierz kanał komunikacyjny, do którego chcesz podłączyć komentarze z Facebooka i kliknij opcję Połącz.

Krok 3

Zaloguj się za pomocą swojego konta na Facebooku.

Tylko administrator strony na Facebooku może połączyć go z Bitrix24. Jeśli nie masz strony na Facebooku, kliknij Utwórz.

Krok 4

Wybierz stronę na Facebooku, aby połączyć ją z Bitrix24 i kliknij Połącz.

Twoja strona na Facebooku została połączona z Bitrix24!

Jak to działa

Twój klient pozostawia komentarz na twojej stronie na Facebooku.

Otrzymasz wiadomość w komunikatorze Bitrix24 Messenger i udzielasz odpowiedzi swojemu klientowi.

Twoja odpowiedź jest wyświetlana jako komentarz na Facebooku.

Jeśli w bazie danych CRM nie ma takiego klienta, zostanie utworzony nowy potencjalny klient (automatycznie lub ręcznie, w zależności od opcji włączonej w ustawieniach otwartego kanału).

Ważne informacje:
  • Administrator Bitrix24 połączy stronę na Facebooku, na której jest aktualnie zalogowany.
  • Gdy odłączysz połączonego użytkownika Facebooka w ustawieniach otwartego kanału, strona na Facebooku również zostanie rozłączona.
  • Gdy połączony użytkownik Facebooka utraci swoje uprawnienia administracyjne, ta strona na Facebooku zostanie automatycznie rozłączona.
  • Możesz łączyć tylko stronę na Facebooku (nie grupy!).
  • Wyłącznie komentarze do postów na Facebooku są wysyłane do Bitrix24.
  • Autoryzacja strony na Facebooku jest aktywna przez 60 dni. Jeśli chcesz zmienić ustawienia połączenia po upływie 60 dni, musisz ponownie zalogować się do tego samego konta na Facebooku.
  • Każdy administrator Bitrix24 może łączyć/rozłączać strony na Facebooku, jeśli posiada uprawnienia dostępu do ustawień otwartych kanałów.
  • Nie możesz połączyć tej samej strony na Facebooku z otwartymi kanałami w kilku Bitrix24. Będzie działał tylko ten, który była podłączony jako ostatni.
  • Jeśli wiadomość zawiera więcej niż 4096 znaków, zostanie ona wysłana w kilku fragmentach.
  • W tym otwartym kanale możesz edytować/usuwać swoje komentarze oraz usuwać komentarze klienta.
  • Odpowiedzi ludzi na komentarze są wyświetlane w oddzielnych czatach w Bitrix24 (jedna osoba - jeden czat) i są automatycznie dodawane do CRM.


Polecane artykuły
To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane