Możesz podłączyć komentarze na Facebooku do Bitrix24 i odpowiadać na komentarze do swoich postów w komunikatorze Bitrix24.
- Przejdź do Centrum Kontaktowe> kliknij Facebook: Komentarze.
- Wybierz kanał otwarty, do którego chcesz podłączyć komentarze z Facebooka i kliknij opcję Połącz.
- Zaloguj się do swojego konta na Facebooku.
- Wybierz stronę na Facebooku, aby połączyć się z Bitrix24 i kliknij Połącz.
Publiczna strona na Facebooku* musi być połączona z kontem Business Manager. Jeśli nie masz konta biznesowego, utwórz je w ustawieniach.
Ustawienia firmy
Tworzenie portfolio firmowego w Menedżerze firmy w Meta
Tylko administrator strony na Facebooku może połączyć ją z Bitrix24. Jeśli nie masz strony na Facebooku, kliknij Utwórz.
Jeśli Facebook nie jest wyświetlany na liście dostępnych stron, musisz ręcznie skonfigurować uprawnienia dostępu do tej strony. Czytaj więcej w artykule: Napraw problemy z połączeniem Instagrama i Facebooka z Bitrix24.
Gotowe! Facebook został podłączony.
Jak to działa?
Klient zostawia komentarz na Twojej stronie na Facebooku.
Otrzymasz wiadomość w komunikatorze Bitrix24 i będziesz mógł odpowiedzieć klientowi.
Twoja odpowiedź zostanie wyświetlona jako komentarz na Facebooku.
Jeśli w Twojej bazie CRM nie ma takiego klienta, zostanie utworzony nowy lead (automatycznie lub ręcznie, w zależności od tego, którą opcję włączyłeś w ustawieniach otwartego kanału).
- Bitrix24 połączy się ze stroną na Facebooku, na której jesteś obecnie zalogowany.
- Jeśli rozłączysz podłączonego użytkownika Facebooka w ustawieniach otwartego kanału, strona na Facebooku zostanie również rozłączona.
- Jeśli podłączony użytkownik Facebooka utraci uprawnienia administratora, strona na Facebooku zostanie automatycznie rozłączona.
- Możesz podłączyć tylko stronę na Facebooku (nie grupy).
- Każdy administrator Bitrix24 może podłączyć/rozłączyć stronę na Facebooku, jeśli ma uprawnienia dostępu do ustawień otwartych kanałów.
- Nie możesz połączyć tej samej strony na Facebooku z otwartymi kanałami w kilku Bitrix24.
- W przypadku wysłania długiej wiadomości (ponad 4096 znaków) klient otrzyma komentarz podzielony na kilka części.
- Możesz edytować/usuwać swoje komentarze i usuwać komentarze klientów w tym otwartym kanale.
- W tym kanale nie działają automatyczne działania z ustawień kanałów otwartych, na przykład "Wyślij automatyczną odpowiedź na pierwszą wiadomość klienta".
- Tylko komentarze do postów na stronie na Facebooku będą wysyłane do Bitrix24.