Możesz łączyć komentarze Facebooka z Bitrix24 i odpowiadać na komentarze na swoich postach na Facebooku w komunikatorze Bitrix24 Messenger.
Krok 1
Kliknij opcję Facebook: Komentarze w sekcji Centrum kontaktowe.
Krok 2
Wybierz kanał komunikacyjny, do którego chcesz podłączyć komentarze z Facebooka i kliknij opcję Połącz.
Krok 3
Zaloguj się za pomocą swojego konta na Facebooku.
Krok 4
Wybierz stronę na Facebooku, aby połączyć ją z Bitrix24 i kliknij Połącz.
Twoja strona na Facebooku została połączona z Bitrix24!
Jak to działa
Twój klient pozostawia komentarz na twojej stronie na Facebooku.
Otrzymasz wiadomość w komunikatorze Bitrix24 Messenger i udzielasz odpowiedzi swojemu klientowi.
Twoja odpowiedź jest wyświetlana jako komentarz na Facebooku.
Jeśli w bazie danych CRM nie ma takiego klienta, zostanie utworzony nowy potencjalny klient (automatycznie lub ręcznie, w zależności od opcji włączonej w ustawieniach otwartego kanału).
- Administrator Bitrix24 połączy stronę na Facebooku, na której jest aktualnie zalogowany.
- Gdy odłączysz połączonego użytkownika Facebooka w ustawieniach otwartego kanału, strona na Facebooku również zostanie rozłączona.
- Gdy połączony użytkownik Facebooka utraci swoje uprawnienia administracyjne, ta strona na Facebooku zostanie automatycznie rozłączona.
- Możesz łączyć tylko stronę na Facebooku (nie grupy!).
- Wyłącznie komentarze do postów na Facebooku są wysyłane do Bitrix24.
- Autoryzacja strony na Facebooku jest aktywna przez 60 dni. Jeśli chcesz zmienić ustawienia połączenia po upływie 60 dni, musisz ponownie zalogować się do tego samego konta na Facebooku.
- Każdy administrator Bitrix24 może łączyć/rozłączać strony na Facebooku, jeśli posiada uprawnienia dostępu do ustawień otwartych kanałów.
- Nie możesz połączyć tej samej strony na Facebooku z otwartymi kanałami w kilku Bitrix24. Będzie działał tylko ten, który była podłączony jako ostatni.
- Jeśli wiadomość zawiera więcej niż 4096 znaków, zostanie ona wysłana w kilku fragmentach.
- W tym otwartym kanale możesz edytować/usuwać swoje komentarze oraz usuwać komentarze klienta.
- Odpowiedzi ludzi na komentarze są wyświetlane w oddzielnych czatach w Bitrix24 (jedna osoba - jeden czat) i są automatycznie dodawane do CRM.
Polecane artykuły