Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Facebook: podłącz wiadomości

Możesz połączyć Facebook z otwartymi kanałami Bitrix24 i odpowiadać na wiadomości na Facebooku w komunikatorze Bitrix24.

  1. Przejdź do sekcji Centrum Kontaktowe> kliknij Facebook.
  2. Wybierz otwarty kanał, do którego chcesz podłączyć Facebook i kliknij opcję Połącz.
  3. Zaloguj się do swojego konta na Facebooku.
  4. Publiczna strona na Facebooku musi być połączona z kontem Business Manager. Jeśli nie masz konta biznesowego, utwórz je w ustawieniach.
    Ustawienia firmy
    Tworzenie portfolio firmowego w Menedżerze firmy w Meta

    Tylko administrator strony na Facebooku może połączyć ją z Bitrix24. Jeśli nie masz strony na Facebooku, kliknij Utwórz.

    Jeśli Facebook nie jest wyświetlany na liście dostępnych stron, musisz ręcznie skonfigurować uprawnienia dostępu do tej strony. Czytaj więcej w artykule: Napraw problemy z połączeniem Instagrama i Facebooka z Bitrix24.

  5. Wybierz stronę na Facebooku, aby połączyć się z Bitrix24 i kliknij Połącz.
  6. Gotowe! Facebook został podłączony.

Jak to działa?

Twój klient klika przycisk Wyślij wiadomość na Twojej stronie na Facebooku.

Klient pisze do Ciebie wiadomość.

W Bitrix24 będziesz otrzymywać tylko wiadomości z Facebooka. Jeśli chcesz podłączyć komentarze, przeczytaj następujący artykuł: Facebook: podłącz komentarze.

Otrzymasz wiadomość od klienta w komunikatorze Bitrix24.

Jeśli w Twojej bazie CRM nie ma takiego klienta, zostanie utworzony nowy lead (automatycznie lub ręcznie, w zależności od tego, którą opcję włączyłeś w ustawieniach otwartego kanału).

Uwaga!
  • Bitrix24 połączy się ze stroną na Facebooku, na której jesteś obecnie zalogowany.
  • Konsultant musi odpowiedzieć na wiadomości klientów w ciągu 24 godzin od ostatniej wiadomości klienta. Po 24 godzinach wiadomości konsultanta nie zostaną dostarczone do klienta. Czytaj więcej: Warunki korzystania z Facebook Messenger, WhatsApp Business i Instagram Direct.
  • Jeśli rozłączysz podłączonego użytkownika Facebooka w ustawieniach otwartego kanału, strona na Facebooku zostanie również rozłączona.
  • Jeśli podłączony użytkownik Facebooka utraci uprawnienia administratora, strona na Facebooku zostanie automatycznie rozłączona.
  • Możesz podłączyć tylko stronę na Facebooku (nie grupy).
  • Każdy administrator Bitrix24 może podłączyć/rozłączyć stronę na Facebooku, jeśli ma uprawnienia dostępu do ustawień otwartych kanałów.
  • Nie możesz połączyć tej samej strony na Facebooku z otwartymi kanałami w kilku Bitrix24.
  • W przypadku wysłania długiej wiadomości (ponad 640 znaków) klient otrzyma wiadomość podzieloną na kilka części.
  • Nie możesz edytować/usuwać wiadomości w tym otwartym kanale.
Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Warunki korzystania z Facebook Messenger, WhatsApp Business i Instagram Direct Integracja z Facebook Lead Ads Facebook: podłącz komentarze