Możesz połączyć Facebook z otwartymi kanałami Bitrix24 i odpowiadać na wiadomości na Facebooku w komunikatorze Bitrix24.
- Przejdź do sekcji Centrum Kontaktowe> kliknij Facebook.
- Wybierz otwarty kanał, do którego chcesz podłączyć Facebook i kliknij opcję Połącz.
- Zaloguj się do swojego konta na Facebooku.
- Wybierz stronę na Facebooku, aby połączyć się z Bitrix24 i kliknij Połącz.
Publiczna strona na Facebooku musi być połączona z kontem Business Manager. Jeśli nie masz konta biznesowego, utwórz je w ustawieniach.
Ustawienia firmy
Tworzenie portfolio firmowego w Menedżerze firmy w Meta
Tylko administrator strony na Facebooku może połączyć ją z Bitrix24. Jeśli nie masz strony na Facebooku, kliknij Utwórz.
Jeśli Facebook nie jest wyświetlany na liście dostępnych stron, musisz ręcznie skonfigurować uprawnienia dostępu do tej strony. Czytaj więcej w artykule: Napraw problemy z połączeniem Instagrama i Facebooka z Bitrix24.
Gotowe! Facebook został podłączony.
Jak to działa?
Twój klient klika przycisk Wyślij wiadomość na Twojej stronie na Facebooku.
Klient pisze do Ciebie wiadomość.
Otrzymasz wiadomość od klienta w komunikatorze Bitrix24.
Jeśli w Twojej bazie CRM nie ma takiego klienta, zostanie utworzony nowy lead (automatycznie lub ręcznie, w zależności od tego, którą opcję włączyłeś w ustawieniach otwartego kanału).
- Bitrix24 połączy się ze stroną na Facebooku, na której jesteś obecnie zalogowany.
- Konsultant musi odpowiedzieć na wiadomości klientów w ciągu 24 godzin od ostatniej wiadomości klienta. Po 24 godzinach wiadomości konsultanta nie zostaną dostarczone do klienta. Czytaj więcej: Warunki korzystania z Facebook Messenger, WhatsApp Business i Instagram Direct.
- Jeśli rozłączysz podłączonego użytkownika Facebooka w ustawieniach otwartego kanału, strona na Facebooku zostanie również rozłączona.
- Jeśli podłączony użytkownik Facebooka utraci uprawnienia administratora, strona na Facebooku zostanie automatycznie rozłączona.
- Możesz podłączyć tylko stronę na Facebooku (nie grupy).
- Każdy administrator Bitrix24 może podłączyć/rozłączyć stronę na Facebooku, jeśli ma uprawnienia dostępu do ustawień otwartych kanałów.
- Nie możesz połączyć tej samej strony na Facebooku z otwartymi kanałami w kilku Bitrix24.
- W przypadku wysłania długiej wiadomości (ponad 640 znaków) klient otrzyma wiadomość podzieloną na kilka części.
- Nie możesz edytować/usuwać wiadomości w tym otwartym kanale.