Możesz przetwarzać wiadomości e-mail w Bitrix24 w sekcji Poczta.
Jeśli masz skrzynkę pocztową połączoną z Bitrix24, przejdziesz do listy wiadomości. W przeciwnym razie zostaniesz poproszony o podłączenie skrzynki pocztowej.
Filtry i synchronizacja
Wiadomości można filtrować według daty, folderu, a nawet według statusu przeczytana/nieprzeczytana.
Kliknij przycisk po lewej stronie, aby wyświetlić listę podłączonych skrzynek pocztowych lub podłączyć nową.
Jeśli masz kilka podłączonych skrzynek pocztowych, obok nazwy skrzynki pojawi się czerwony licznik wskazujący, że w skrzynce znajdują się nieprzeczytane wiadomości e-mail.
Aby odświeżyć listę wiadomości, kliknij przycisk Synchronizacja.
- Poczta jest sprawdzana co 10 minut, jeśli właściciel skrzynki pocztowej jest online.
- Poczta jest sprawdzana co 10 minut jeśli włączona jest opcja Kieruj wiadomości e-mail od istniejących klientów do odpowiedzialnych menedżerów CRM, a dowolny użytkownik zalogował się na konto.
- Poczta jest sprawdzana raz dziennie, jeśli jakikolwiek użytkownik zalogował się do konta, a opcja Kieruj wiadomości e-mail od istniejących klientów do odpowiedzialnych menedżerów CRM jest wyłączona.
- Poczta jest sprawdzana natychmiast po otwarciu sekcji Poczta.
- Jeśli żaden z użytkowników konta nie jest online, poczta nie jest sprawdzana.
- Pocztę można sprawdzić, klikając przycisk Synchronizacja.
Synchronizacja skrzynki pocztowej jest oparta na aktywności użytkownika na koncie Bitrix24. Oznacza to, że poczta jest sprawdzana, gdy użytkownik jest online i aktywnie pracuje w Bitrix24: odświeża strony, pracuje w aplikacji desktopowej i mobilnej.
Zwinięta karta z kontem Bitrix24 w przeglądarce nie jest liczona jako aktywność użytkownika.
Jak wysłać wiadomość e-mail?
Kliknij przycisk Nowa wiadomość, aby napisać nowy e-mail.
Ustawienia skrzynki pocztowej i czarna lista
Kliknij przycisk koła zębatego, aby skonfigurować ustawienia skrzynki pocztowej, czarną listę i edytować podpis.
Ustawienia skrzynki pocztowej
Omówmy ustawienia, które można skonfigurować dopiero po podłączeniu skrzynki pocztowej.
Możesz skonfigurować foldery do synchronizacji.
Zaznacz pola obok nazw folderów, które chcesz zsynchronizować, a następnie skonfiguruj ustawienia folderów.
Możesz odłączyć skrzynkę pocztową, klikając przycisk Wyłącz.
Czarna lista
Dodaj podpis
Jak przetwarzać pocztę?
Liczniki na górze listy wiadomości pokazują liczbę nieprzeczytanych wiadomości. Kliknij licznik, aby wyświetlić wszystkie nieprzeczytane wiadomości.
Nieprzeczytane wiadomości e-mail są wyróżnione pogrubioną czcionką i kolorem:
Możesz otworzyć wiadomość e-mail na 3 sposoby: kliknij nadawcę, kliknij temat wiadomości lub dwukrotnie kliknij wiadomość w dowolnym miejscu.
Utwórz zadanie lub dodaj wiadomość do CRM bezpośrednio z wiadomości e-mail.
Wiadomości e-mail są zaznaczane na liście jednym kliknięciem lub za pomocą pola wyboru:
Na liście wiadomości możesz wykonać następujące działania:
- Otwórz
- Przeczytano/Oznacz jako nieprzeczytane
- Usuń
- Oznacz jako spam
- Przenieś do folderu
- Utwórz zadanie
- Zapisz do CRM
- Dyskutuj w Aktualnościach