Ocena jakości pomaga poprawić jakość usług i zwiększyć lojalność klientów. W Bitrix24 możesz skonfigurować ocenę jakości dla każdego otwartego kanału. Pracę konsultanta mogą oceniać zarówno klienci, jak i przełożeni.
Plany Bitrix24
W tym artykule się dowiesz:
Gdzie znaleźć oceny od klientów i przełożonych
Aby zobaczyć oceny pracy konsultantów,
- Przejdź do CRM > Dodatki > Centrum Kontaktowe,
- Otwórz sekcję Rozmowy.
Rozmowy - W polach Oceniono przez klientów i Ocena przełożonego zobaczysz wydajność pracy konsultanta.
Skonfiguruj ocenę jakości usług przez klientów
Aby umożliwić klientom ocenianie rozmów, skonfiguruj ustawienia otwartego kanału.
- Przejdź do CRM > Klienci > Centrum kontaktowe. Wybierz sieć społecznościową lub komunikator.
- Kliknij Konfiguruj obok wybranego otwartego kanału.
Otwórz sekcję Ocena jakości i włącz opcję . W razie potrzeby aktywuj dodatkowe opcje:
: pozwala klientom ocenić wydajność konsultanta przed zamknięciem rozmowy.
: automatycznie kończy rozmowę, gdy klient oceni wydajność konsultanta.
: ogranicza czas na ocenę rozmów. Wybierz preferowaną liczbę dni w sekcji Użytkownicy mogą ocenić swoje rozmowy w ciągu.
Istnieją dwa rodzaje próśb o ocenę:
- Typ graficzny: używany tylko w kanałach Czat na żywo i Bitrix24 Network. Dostosuj tekst prośby o ocenę i automatyczną odpowiedź.
- Typ tekstowy: używany w innych kanałach komunikacji, takich jak Facebook, Telegram itd. Dostosuj tekst prośby o ocenę i automatyczną odpowiedź.
Gdy klient oceni rozmowę, odpowiedzialny konsultant otrzyma powiadomienie.
Skonfiguruj ocenę jakości usług przez przełożonych
Przyznaj dostęp do historii komunikacji i oceny rozmów przełożonemu, aby mógł oceniać pracę konsultantów.
Uprawnienia dostępu do otwartych kanałów
Przełożeni mogą oceniać rozmowy na dwa sposoby:
W historii wiadomości. Przejdź do sekcji Rozmowy, znajdź kolumnę Działania i kliknij Wydarzenia.
Przejrzyj historię wiadomości, a następnie kliknij ikonę gwiazdki (☆) w prawym górnym rogu, aby ocenić rozmowę.
Na czacie. Otwórz rozmowę w oknie czatu, klikając Rozpocznij rozmowę i oceń ją w specjalnym formularzu.
Odpowiedzialny pracownik otrzyma powiadomienie.
- Ocena jakości pomaga poprawić jakość usług i zwiększyć lojalność klientów. W Bitrix24 możesz skonfigurować ocenę jakości dla każdego otwartego kanału.
- Pracę konsultanta mogą oceniać zarówno klienci, jak i przełożeni w sekcji Centrum Kontaktowe > Rozmowy.
- Aby umożliwić klientom ocenianie rozmów, skonfiguruj ustawienia otwartego kanału w sekcji Ocena jakości.
- Przyznaj dostęp do historii komunikacji i oceny rozmów przełożonemu, aby mógł oceniać pracę konsultantów.