Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie

Bitrix24Care

Otwarte kanały: Ocena jakości

Ocena jakości pomaga poprawić jakość usług i zwiększyć lojalność klientów. W Bitrix24 możesz skonfigurować ocenę jakości dla każdego otwartego kanału. Pracę konsultanta mogą oceniać zarówno klienci, jak i przełożeni.

Sprawdź, czy ta opcja jest dostępna w Twoim planie.
Plany Bitrix24

W tym artykule się dowiesz:


Gdzie znaleźć oceny od klientów i przełożonych

Aby zobaczyć oceny pracy konsultantów,

  1. Przejdź do CRM > Dodatki > Centrum Kontaktowe,
  2. Otwórz sekcję Rozmowy.
    Rozmowy
  3. W polach Oceniono przez klientów i Ocena przełożonego zobaczysz wydajność pracy konsultanta.

Skonfiguruj ocenę jakości usług przez klientów

Aby umożliwić klientom ocenianie rozmów, skonfiguruj ustawienia otwartego kanału.

  1. Przejdź do CRM > Klienci > Centrum kontaktowe. Wybierz sieć społecznościową lub komunikator.
  2. Kliknij Konfiguruj obok wybranego otwartego kanału.

Otwórz sekcję Ocena jakości i włącz opcję . W razie potrzeby aktywuj dodatkowe opcje:

: pozwala klientom ocenić wydajność konsultanta przed zamknięciem rozmowy.

: automatycznie kończy rozmowę, gdy klient oceni wydajność konsultanta.

: ogranicza czas na ocenę rozmów. Wybierz preferowaną liczbę dni w sekcji Użytkownicy mogą ocenić swoje rozmowy w ciągu.

Istnieją dwa rodzaje próśb o ocenę:

  1. Typ graficzny: używany tylko w kanałach Czat na żywo i Bitrix24 Network. Dostosuj tekst prośby o ocenę i automatyczną odpowiedź.
  2. Typ tekstowy: używany w innych kanałach komunikacji, takich jak Facebook, Telegram itd. Dostosuj tekst prośby o ocenę i automatyczną odpowiedź.

Gdy klient oceni rozmowę, odpowiedzialny konsultant otrzyma powiadomienie.


Skonfiguruj ocenę jakości usług przez przełożonych

Przyznaj dostęp do historii komunikacji i oceny rozmów przełożonemu, aby mógł oceniać pracę konsultantów.
Uprawnienia dostępu do otwartych kanałów

Przełożeni mogą oceniać rozmowy na dwa sposoby:

W historii wiadomości. Przejdź do sekcji Rozmowy, znajdź kolumnę Działania i kliknij Wydarzenia.

Przejrzyj historię wiadomości, a następnie kliknij ikonę gwiazdki (☆) w prawym górnym rogu, aby ocenić rozmowę.

Na czacie. Otwórz rozmowę w oknie czatu, klikając Rozpocznij rozmowę i oceń ją w specjalnym formularzu.

Odpowiedzialny pracownik otrzyma powiadomienie.


W skrócie
  • Ocena jakości pomaga poprawić jakość usług i zwiększyć lojalność klientów. W Bitrix24 możesz skonfigurować ocenę jakości dla każdego otwartego kanału.
  • Pracę konsultanta mogą oceniać zarówno klienci, jak i przełożeni w sekcji Centrum Kontaktowe > Rozmowy.
  • Aby umożliwić klientom ocenianie rozmów, skonfiguruj ustawienia otwartego kanału w sekcji Ocena jakości.
  • Przyznaj dostęp do historii komunikacji i oceny rozmów przełożonemu, aby mógł oceniać pracę konsultantów.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo