top_pl
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Logowanie

Bitrix24Care

Łączenie z czatem na żywo Bitrix24

Możesz połączyć Czat na żywo Bitrix24 z Otwartymi kanałami i otrzymywać zapytania od klientów bezpośrednio ze strony internetowej.

Wiadomości od klientów są przetwarzane w komunikatorze Bitrix24 przez pracowników dodanych do kolejki osób odpowiedzialnych za otwarty kanał.

Istnieją trzy sposoby wykorzystania Czatu na żywo do komunikacji z klientami:

  1. Strona publiczna (nie jest potrzebna żadna strona internetowa)
  2. Dodanie widżetu na stronę internetową do własnej strony
  3. Dodawanie widżetu na stronę internetową do swojej strony Bitrix24.Sites

Strona publiczna

  1. Po pierwsze musisz utworzyć nowy kanał otwarty lub dopasować istniejący.
  2. Podłączanie nowego kanału komunikacyjnego — czat na żywo.

    W tym miejscu należy określić adres strony publicznej i skonfigurować jej ustawienia:

    • Projekt czatu — prześlij obraz, który będzie używany jako tło strony z czatem.
    • Numer kierunkowy — jeśli chcesz, aby numer kierunkowy numeru telefonu klienta był automatycznie wprowadzany w formularzu rejestracji rozmówców, wystarczy go tutaj wpisać.
    • Niestandardowy styl CSS — aktywuj tę opcję, aby określić ścieżkę do pliku CSS lub wprowadzić kod CSS.
    • Podpis — włącz tę opcję, aby usunąć podpis Powered by Bitrix24 (dostępne tylko dla abonentów planów handlowych)
  3. Oto, co widzi klient, gdy podąża za publicznym odnośnikiem na stronie:

Dodanie widżetu na stronę internetową do własnej strony

Aby dodać widżet na stronę internetową do własnej strony, musisz skopiować kod widżetu i wkleić go do kodu strony internetowej przed znacznikiem </body>.

Kod widżetu na stronę internetową można znaleźć w sekcji Otwarte kanały > Więcej > Widget na stronę. Następnie wybierz widżet na stronę internetową lub utwórz nowy:

Następnie wybierz otwarty kanał z podłączonym Czatem na żywo lub utwórz nowy i skopiuj kod.

Można również skonfigurować widok widżetu, pozycję na stronie, wiadomość powitalną itp.

Więcej o widżecie na stronę internetową można przeczytać się w artykule Widget na stronę: czat, formularz internetowy i oddzwanianie.

Nie zapomnij kliknąć polecenia Zapisz.

Dodawanie widżetu na stronę internetową do swojej strony Bitrix24.Sites

Domyślnie gdy tworzysz nową stronę internetową w witrynie Bitrix24.Sites, ma ona już widżet na stronę internetową. Ale jeśli nie masz jeszcze widżetu na stronę lub chcesz użyć innego widżetu, możesz szybko skonfigurować nowy widżet.

Otwórz opcję witryny > kliknij Działania > Konfiguracja witryny.

Wybierz widżet, który chcesz dodać w sekcji Widżet na stronę lub kliknij przycisk Edytuj ustawienia, aby utworzyć nowy widżet.

Przeczytaj więcej o dodawaniu widżetu na stronę Bitrix24.Sites w artykule Dodaj widżet strony Otwarte kanały do strony Bitrix24.Sites.
Zwróć uwagę, że nie możesz przetestować połączenia na czacie na żywo w przeglądarce, w której zalogowano się już do serwisu Bitrix24, ponieważ autoryzowani użytkownicy systemu Bitrix24 nie mogą używać czatu na stronie publicznej. Wyloguj się lub użyj nowego okna incognito.
To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane