Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Podłącz czat na żywo Bitrix24

Możesz połączyć Czat na żywo Bitrix24 z otwartymi kanałami i otrzymywać zapytania od klientów bezpośrednio ze swojej strony internetowej.

Wiadomości od klientów są przetwarzane w komunikatorze Bitrix24 przez pracowników dodanych do kolejki osób odpowiedzialnych za otwarty kanał.

Istnieją trzy sposoby wykorzystania сzatu na żywo do komunikacji z klientami:

  1. Oddzielna strona internetowa z czatem na żywo (nie musisz tworzyć całej witryny);
  2. Dodaj widżet do swojej własnej witryny;
  3. Dodaj widżet do witryny utworzonej w Bitrix24.

1. Oddzielna strona z czatem na żywo

  • Otwórz sekcje Centrum kontaktowe i wybierz Czat na żywo.
  • Wybierz otwarty kanał, z którym chcesz połączyć czat na żywo, lub utwórz nowy. Następnie kliknij Połącz.
  • Podaj publiczny adres strony. Link do strony publicznej, który wysyłasz do klienta, znajduje się poniżej pola adresu.
  • Ustawienia strony internetowej

    Kliknij ustawienia strony internetowej.

    • Projekt czatu - prześlij obraz, który będzie używany jako tło dla strony z czatem na żywo.
    • Własne CSS - włącz tę opcję, aby określić ścieżkę do pliku CSS lub kod CSS.
    • Podpis - zaznacz tę opcję, aby usunąć podpis Powered by Bitrix24 (dostępne tylko dla planów komercyjnych).
    Wiadomości niestandardowe

    Tutaj możesz skonfigurować:

    • Tekst powitalny (górny)
    • Tekst powitalny (dolny)
    • Tekst niedostępności konsultanta
    • Tytuł czatu
    ❗ Jeśli podasz Tytuł czatu, klienci zobaczą go na swojej liście czatów. Nazwa otwartych kanałów nie będzie wyświetlana, tylko tytuł czatu.
    Pozostałe wyrażenia w interfejsie czatu na żywo również można zmienić. Czytaj więcej: Dostosuj frazy używane w widżecie witryny.
  • Zapisz zmiany.
  • Gdy klient kliknie link do strony z czatem na żywo, zobaczy następujące okno:

2. Dodaj widżet do swojej własnej witryny

Aby korzystać z widżetu czatu na żywo w dowolnej witrynie, musisz:

  1. skopiować specjalny kod
  2. osadzić ten kod w szablonie witryny przed zamykającym tagiem /body

Aby uzyskać kod, przejdź do sekcji Centrum kontaktowe> Widżet na stronę> wybierz widżet lub utwórz nowy:

Następnie wybierz otwarty kanał lub utwórz nowy> skopiuj Kod widżetu do schowka.

Tutaj możesz również dostosować wygląd widżetu (przycisku), miejsce przycisku na stronie, powitanie itd.

Czytaj więcej: Widżet witryny.

Nie zapomnij zapisać zmian.

3. Dodaj widżet do witryny utworzonej w Bitrix24

Domyślnie każda witryna utworzona w Bitrix24 ma widżet.

Jeśli jednak chcesz podłączyć inny widżet, przejdź do sekcji Strony> wybierz witrynę> kliknij Działania> Konfiguruj witrynę.

Przejdź do sekcji Widżet na stronę> wybierz widżet lub utwórz nowy, klikając Edytuj ustawienia.

Czytaj więcej: Dodaj widżet do strony internetowej.

Pamiętaj, że nie możesz przetestować połączenia z czatem na żywo w przeglądarce, w której już zalogowałeś się do Bitrix24. Aby przetestować widżet wyloguj się lub użyj nowego okna incognito.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo