top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Faktury

Po pomyślnym zamknięciu deala musisz utworzyć fakturę.

Statusy faktur

Faktury w Bitrix24 mają różne statusy:

  • Po utworzeniu faktura ma status Nowy.
  • Po wysłaniu faktury do klienta pojawi się status Wysłane do klienta.
  • Faktura ma dwa końcowe statusy: Zapłacone i Nieopłacone.

Możesz skonfigurować statusy faktur w sekcji CRM> Ustawienia> Podstawowe> Statusy i pola rozwijane> Statusy.

Widok listy, kanban i raporty

Otwórz sekcję CRM> Faktury> Lista, aby wyświetlić listę faktur.

Subskrybenci planu Free mogą wyświetlać na liście tylko 5000 elementów.

Możesz przełączyć się do widoku Kanban.

Czytaj więcej: Widok Kanban w Bitrix24 CRM.

Szczegółowe statystyki wszystkich kont możesz sprawdzić w sekcji Analityka CRM> Moje raporty> Faktury.

Czytaj więcej: Raporty analityczne faktur (pulpity nawigacyjne).

Dostępne działania

Otwórz menu działań, aby wyświetlić, edytować, skopiować lub usunąć fakturę.

Kliknij przycisk koła zębatego, aby wyeksportować faktury.

Czytaj więcej: Eksport danych z CRM.

Aby utworzyć nową fakturę, kliknij przycisk Utwórz fakturę.

Czytaj więcej: Jak utworzyć fakturę?.

To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane