Jeśli masz problem z telefonią Bitrix24 i skontaktujesz się z pomocą techniczną Bitrix24, nasz specjalista może poprosić o dzienniki połączeń. Dzienniki połączeń zawierają dane techniczne i statystyczne, które mogą pomóc w rozwiązaniu problemów z połączeniem.
Uzyskiwanie dzienników połączeń
- Kliknij Telefonia > Bilans i statystyki > Rachunek szczegółowy.
- Aby wyświetlić dziennik połączeń, kliknij ikonę pod kolumną Szczegóły. Jeśli nie widzisz kolumny Szczegóły, kliknij zębatkę Ustawień > wybierz Szczegóły i kliknij Zastosuj.
- Dziennik połączeń zostanie otwarty w nowej karcie. Skopiuj adres z paska adresu przeglądarki i wyślij go do specjalisty ds. pomocy technicznej Bitrix24.
Jeśli podczas próby wyświetlenia dzienników połączeń otrzymasz komunikat o błędzie Nie znaleziono oznacza to, że dzienniki były automatycznie usuwane; (pamiętaj - nasz operator telefonii przechowuje dzienniki połączeń przez maksymalny okres 1 miesiąca).
Statusy połączeń
Telefonia Bitrix24, jako statusów połączeń, używa kodów statusów odpowiedzi SIP:
- Połączenie zakończone sukcesem (kod 200) - żądanie powiodło się.
- Połączenie pominięte (kod 304) - ten status ma niestandardowy kod.
- Połączenie odrzucone (kod 603) - odbiorca nie może brać udziału w połączeniu, brak alternatywnych odbiorców.
- Połączenie anulowane (kod 603-S) - odbiorca nie chce brać udziału w połączeniu.
- Odmowa (kod 403) - serwer zrozumiał żądanie, ale odmawia jego spełnienia.
- Nieprawidłowy numer (kod 404) - numer SIP odbiorcy nie został znaleziony lub nie istnieje.
- Zajęty (kod 486) - odbiorca jest zajęty.
- Niekompletny adres (kod 484).
- Usługa niedostępna (kod 503) - serwer tymczasowo nie może przetworzyć żądania z powodu tymczasowego przeciążenia lub konserwacji.
- Tymczasowo niedostępny (kod 480) - odbiorca jest tymczasowo niedostępny, spróbuj ponownie później.
- Wymagana opłata (kod 402) - brak wystarczających funduszy.
- Zablokowany (kod 423) - serwer odrzuca żądanie, ponieważ czas ważności zasobu odświeżonego przez żądanie jest zbyt krótki.
- Niezdefiniowano - dowolna inna przyczyna.
Status połączenia wyświetlany jest na liście Szczegóły połączenia. Kod można wyświetlić w odpowiednim dzienniku połączeń.