top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Wyświetlanie dzienników połączeń

Jeśli masz problem z telefonią Bitrix24 i skontaktujesz się z pomocą techniczną Bitrix24, nasz specjalista może poprosić o dzienniki połączeń. Dzienniki połączeń zawierają dane techniczne i statystyczne, które mogą pomóc w rozwiązaniu problemów z połączeniem.

Uzyskiwanie dzienników połączeń

  1. Kliknij Telefonia > Bilans i statystyki > Rachunek szczegółowy.
  2. Aby wyświetlić dziennik połączeń, kliknij ikonę pod kolumną Szczegóły. Jeśli nie widzisz kolumny Szczegóły, kliknij zębatkę Ustawień > wybierz Szczegóły i kliknij Zastosuj.
  3. Dziennik połączeń zostanie otwarty w nowej karcie. Skopiuj adres z paska adresu przeglądarki i wyślij go do specjalisty ds. pomocy technicznej Bitrix24.
    Jeśli podczas próby wyświetlenia dzienników połączeń otrzymasz komunikat o błędzie Nie znaleziono oznacza to, że dzienniki były automatycznie usuwane; (pamiętaj - nasz operator telefonii przechowuje dzienniki połączeń przez maksymalny okres 1 miesiąca).

Statusy połączeń

Telefonia Bitrix24, jako statusów połączeń, używa kodów statusów odpowiedzi SIP:

  • Połączenie zakończone sukcesem (kod 200) - żądanie powiodło się.
  • Połączenie pominięte (kod 304) - ten status ma niestandardowy kod.
  • Połączenie odrzucone (kod 603) - odbiorca nie może brać udziału w połączeniu, brak alternatywnych odbiorców.
  • Połączenie anulowane (kod 603-S) - odbiorca nie chce brać udziału w połączeniu.
  • Odmowa (kod 403) - serwer zrozumiał żądanie, ale odmawia jego spełnienia.
  • Nieprawidłowy numer (kod 404) - numer SIP odbiorcy nie został znaleziony lub nie istnieje.
  • Zajęty (kod 486) - odbiorca jest zajęty.
  • Niekompletny adres (kod 484).
  • Usługa niedostępna (kod 503) - serwer tymczasowo nie może przetworzyć żądania z powodu tymczasowego przeciążenia lub konserwacji.
  • Tymczasowo niedostępny (kod 480) - odbiorca jest tymczasowo niedostępny, spróbuj ponownie później.
  • Wymagana opłata (kod 402) - brak wystarczających funduszy.
  • Zablokowany (kod 423) - serwer odrzuca żądanie, ponieważ czas ważności zasobu odświeżonego przez żądanie jest zbyt krótki.
  • Niezdefiniowano - dowolna inna przyczyna.

Status połączenia wyświetlany jest na liście Szczegóły połączenia. Kod można wyświetlić w odpowiednim dzienniku połączeń.

To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane