Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Bitrix24.Drive
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Kontrola duplikatów

Podczas pracy z dużą bazą klientów w CRM niektóre elementy mogą się powtarzać. Na przykład klient wypełnił formularz CRM na stronie internetowej i zamówił pączki z konfiturem truskawkowym, ale minutę później postanowił dodać do zamówienia pączki z makiem. Tak więc w CRM utworzono dwa różne leady, chociaż pracujesz z jednym klientem.

W Bitrix24 dostępna jest opcja kontroli duplikatów, która automatycznie szuka i łączy duplikaty leadów, kontaktów i firm. Jeśli niektóre pola mają różne wartości, zostaniesz poproszony o wybranie wartości, która będzie używana podczas łączenia elementów CRM.

Aby łączyć duplikaty, potrzebujesz uprawnień dostępu do modyfikowania i usuwania elementów. Kontrola duplikatów nie będzie dostępna, jeśli nie masz uprawnień do aktualizacji i usuwania elementów CRM.

Aby użyć opcji kontroli duplikatów, przejdź do sekcji Kontakty, Firmy lub Leady> kliknij przycisk koła zębatego> Kontrola duplikatów.

Wybierz szczegóły, według których będą wyszukiwane duplikaty.

Kliknij przycisk Rozpocznij skanowanie. Następnie zobaczysz znalezione duplikaty.

Kliknij Połącz. Duplikaty bez konfliktów zostaną połączone automatycznie. Pozostałe duplikaty musisz połączyć ręcznie lub można je całkowicie pominąć.

Jeśli duplikaty zostaną połączone automatycznie, zobaczysz liczbę przetworzonych duplikatów.

Jeśli podczas łączenia zostaną znalezione różne dane, musisz ręcznie wybrać pola, które chcesz pozostawić.

Wybierz priorytetowy element CRM z listy. Zostanie wykorzystany jako podstawa wyniku łączenia.

Jedno pole może mieć różne wartości podczas łączenia elementów CRM. Wybierz wartości, które chcesz dodać do wyniku łączenia.

Jak zaznaczyć elementy jako nieduplikaty

Elementy, których nie chcesz łączyć, można oznaczyć jako To nie jest duplikat. W takim przypadku automatyczne wyszukiwanie duplikatów nie będzie już oferować łączenia tych elementów ze sobą.

Elementy są oznaczane jako nieduplikaty dla każdego użytkownika indywidualnie. Jeśli jeden administrator nie połączy elementów, inny może to zrobić. Z tego powodu liczba duplikatów dostępnych do łączenia może się różnić w zależności od użytkownika.

Kiedy będziesz gotowy, kliknij przycisk Połącz, aby połączyć elementy CRM. Po zakończeniu łączenia zobaczysz komunikat Sukces.

Po łączeniu elementów CRM będziesz mieć jeden element CRM z wartościami pól, które zostały wybrane przed łączeniem elementów.

To narzędzie nie jest dostępne we wszystkich planach taryfowych Bitrix24. Dowiedz się więcej na stronie planów taryfowych.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo