Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Kosz CRM

Usunięty element CRM możesz znaleźć w koszu. Tutaj możesz go trwale usunąć lub przywrócić do systemu.

Kontakty, firmy, deale i leady najpierw trafiają do kosza.

Jak to działa?

Kliknij CRM> Kosz.

Lista elementów zawiera wszystkie informacje o usuniętych elementach: identyfikator, nazwę, typ elementu, datę usunięcia i kto usunął element.

Usunięty element może wyświetlać tylko ten użytkownik, który usunął ten element. Jednak administratorzy mają dostęp do wszystkich usuniętych elementów.

Możesz filtrować elementy według daty, typu itp. Na przykład wyświetl elementy usunięte w tym tygodniu.

Każdy element można trwale usunąć lub przywrócić do systemu.

To narzędzie nie jest dostępne we wszystkich planach taryfowych Bitrix24. Dowiedz się więcej na stronie planów taryfowych.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak przekonwertować leady w deale Inteligentne skrypty w CRM AI Ocenianie w Bitrix24 Jak połączyć deale Jak przekonwertować lead Jak utworzyć lead