Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Filtry w formularzach elementów CRM

Użyj filtrów w formularzach elementów CRM, aby znaleźć potrzebne wydarzenie. Wydarzenia możesz filtrować według typu.

Jak to działa?

Kliknij Filtr w formularzu deala, leadu, kontaktu lub firmy.

Standardowe filtry pozwalają filtrować wydarzenia według typu.

Na przykład możesz filtrować wydarzenia i wyświetlać tylko dokumenty.

Wybrany filtr będzie aktywny nawet po zamknięciu i ponownym otwarciu formularzu elementu CRM.

Kliknij Dodaj pole, aby utworzyć niestandardowy filtr.

Możesz także wprowadzić słowa kluczowe do paska wyszukiwania, aby znaleźć określone wydarzenie.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Widok Kalendarz dla leadów i deali Jak dostosować pozycje menu w formularzu elementu CRM Adres Google Maps w Bitrix24 CRM Jak zmieniła się praca z produktami w leadach i dealach Formularz elementu CRM: możliwości i ustawienia Aktualizacja danych klienta w formularzu CRM Wolne terminy CRM Pole "Klient" w formularzu deala/leadu Mapy w adresach CRM