Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Import danych do CRM

W Bitrix24 CRM pracujesz z dużą ilością danych. Często te dane są ze źródeł zewnętrznych. W takim przypadku możesz zaimportować niezbędne dane w Bitrix24.

Jak to działa?

Aby zaimportować dane, przejdź do żądanej sekcji CRM. Następnie kliknij koło zębate i wybierz żądany typ importu:

Typy importu mogą się różnić w zależności od elementów. Na przykład kontakty mozna importować z większości usług pocztowych, jednak podstawowym typem jest import z pliku CSV.

Import pliku CSV

Kliknij przycisk koła zębatego i wybierz Importuj. Aby zaimportować plik, musisz dostosować jego strukturę.

Jeśli masz kłopoty z dostosowaniem, pobierz przykładowy plik.

Następnie załaduj przygotowany plik w polu Plik danych i określ separator kolumn.

System automatycznie określa kodowanie pliku.

Następnie dopasuj pola pliku z polami systemowymi. W większości przypadków system robi to automatycznie:

Dalej wybierz, co zrobić z duplikatami plików.

Domyślnie system sprawdza unikalność według pol: Nazwa, Telefon, E-mail.

Konfiguracja zakończona. Kliknij Dalej, aby zaimportować dane.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo