Pierwszym administratorem jest osoba, która utworzyła Twój Bitrix24. Pierwszy administrator otrzymuje e-maile systemowe Bitrix24, na przykład powiadomienia o przedłużeniu subskrypcji, informacje o webinarach internetowych, e-maile promocyjne itp.
Jak zmienić pierwszego administratora
Aby zmienić pierwszego administratora, postępuj zgodnie z instrukcjami w zależności od Twojego planu taryfowego:
- Przypisz nowego administratora.
- W imieniu dowolnego obecnego administratora skontaktuj się ze Wsparciem Bitrix24. Możesz to zrobić za pomocą widżetu pomocy.
- W wiadomości do pomocy technicznej Bitrix24 podaj informacje o nowym administratorze. Po wysłaniu wiadomości Twoje zapytanie zostanie przetworzone przez specjalistów działu Wsparcia Bitrix24.
- Po zmianie pierwszego administratora możesz go zwolnić.
Możesz zmienić pierwszego administratora tylko w planie komercyjnym. Jeśli masz plan Free, musisz przejść na dowolny plan komercyjny. Zapoznaj się z informacjami na stronie z cennikiem.
Jeśli korzystasz z planu Standard, Professional lub Enterprise, przypisz nowego administratora, który zostanie głównym administratorem po zwolnieniu pierwszego administratora.
Oficjalny czat Wsparcia Bitrix24 ma niebieską ikonę ze znakiem 24. Pomoże Ci to nie pomylić go z innymi czatami.
Polecane artykuły: