Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Zmień pierwszego administratora

Pierwszym administratorem jest osoba, która utworzyła Twój Bitrix24. Pierwszy administrator otrzymuje e-maile systemowe Bitrix24, na przykład powiadomienia o przedłużeniu subskrypcji, informacje o webinarach internetowych, e-maile promocyjne itp.

Ze względów bezpieczeństwa Wsparcie Bitrix24 nie przyznaje uprawnień administratora zwykłemu pracownikowi. Dlatego wszystkie opisane poniżej czynności należy wykonać przed zwolnieniem pierwszego administratora firmy.

Jak zmienić pierwszego administratora

Aby zmienić pierwszego administratora, postępuj zgodnie z instrukcjami w zależności od Twojego planu taryfowego:

  1. Przypisz nowego administratora.
  2. Plan Free

    Możesz zmienić pierwszego administratora tylko w planie komercyjnym. Jeśli masz plan Free, musisz przejść na dowolny plan komercyjny. Zapoznaj się z informacjami na stronie z cennikiem.

    Plan Basic

    Jeśli korzystasz z planu Basic, otwórz profil pracownika, któremu chcesz przekazać uprawnienia administratora, i kliknij Przypisz uprawnienia administratora. W ten sposób uprawnienie administratora zostanie przeniesione z jednego pracownika na drugiego.

    Plany Standard, Professional lub Enterprise

    Jeśli korzystasz z planu Standard, Professional lub Enterprise, przypisz nowego administratora, który zostanie głównym administratorem po zwolnieniu pierwszego administratora.

    Czytaj więcej: Przypisz użytkownikowi uprawnienia administratora.

  3. W imieniu dowolnego obecnego administratora skontaktuj się ze Wsparciem Bitrix24. Możesz to zrobić za pomocą widżetu pomocy.
  4. Czytaj więcej: Jak aktywować Wsparcie Bitrix24.

    Oficjalny czat Wsparcia Bitrix24 ma niebieską ikonę ze znakiem 24. Pomoże Ci to nie pomylić go z innymi czatami.

  5. W wiadomości do pomocy technicznej Bitrix24 podaj informacje o nowym administratorze. Po wysłaniu wiadomości Twoje zapytanie zostanie przetworzone przez specjalistów działu Wsparcia Bitrix24.
  6. Po zmianie pierwszego administratora możesz go zwolnić.

Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Zwolnij użytkownika Cofnij uprawnienia administratora Lista pracowników