Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie

Bitrix24Care

Jak używać Dokumentów Google w Bitrix24 do pracy nad dokumentami

Możesz używać Dokumentów Google w Bitrix24 do jednoczesnej pracy nad dokumentami ze współpracownikami. Przejdź do dysku Bitrix24 > kliknij przycisk koła zębatego (⚙️) > Ustawienia pracy z dokumentami.

Wybierz opcję W chmurze jako sposób pracy z dokumentami.
Wybierz sposób pracy z dokumentami na dysku Bitrix24

Administrator portalu może wybrać usługę Dokumenty Google jako domyślną w ustawieniach Bitrix24.
Przejdź do Ustawień > Komunikacja > Dysk > Wyświetlaj dokumenty za pomocą i wybierz usługę Dokumenty Google.

Otwórz potrzebny dokument na dysku i kliknij Edytuj.

Zaloguj się i zezwól na dostęp do swojego konta Google. Bitrix24 zapamięta autoryzację, więc nie musisz za każdym razem logować się na konto Google.

Teraz możesz edytować dokumenty jednocześnie ze swoimi współpracownikami.

Po zakończeniu zamknij okno Dokumentów Google i zapisz zmiany w Bitrix24.


W skrócie
  • Możesz używać Dokumentów Google w Bitrix24 do jednoczesnej pracy nad dokumentami ze współpracownikami. Przejdź do dysku Bitrix24 > kliknij przycisk koła zębatego > Ustawienia pracy z dokumentami > W chmurze.
  • Otwórz dokument na dysku i kliknij Edytuj, Zaloguj się i zezwól na dostęp do swojego konta Google, a dokument zostanie otwarty w usłudze Dokumenty Google.
  • Bitrix24 zapamięta autoryzację, nie musisz za każdym razem logować się na konto Google.
  • Po zakończeniu edycji dokumentu zamknij okno Dokumentów Google i zapisz zmiany w Bitrix24.
  • Administrator portalu może wybrać usługę Dokumenty Google jako domyślną w sekcji Ustawienia > Komunikacja > Dysk > Wyświetlaj dokumenty za pomocą.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo