W Bitrix24 możesz wyszukiwać informacje według treści dokumentów przechowywanych na dyskach: osobistych, firmowych lub grupowych. Wpisz słowo lub frazę z dokumentu i znajdź potrzebny dokument.
Plany taryfowe Bitrix24
Przejdź do sekcji Ustawienia > Komunikacja > Dysk i włącz opcję Search document content (Zezwalaj na wyszukiwanie według treści dokumentu). Kliknij Zapisz.
Po włączeniu tej opcji Bitrix24 rozpocznie indeksowanie dokumentów na dyskach. Po zakończeniu procesu wyszukiwanie według treści będzie działać.
Wybierz dysk, na którym chcesz znaleźć informacje > Ustaw filtr Przeszukaj teksty dokumentów. W polu Nazwał podaj nazwę dokumentu, jeśli ją znasz. Kliknij Wyszukaj, aby zastosować filtr.
Wpisz zapytanie w pasku wyszukiwania, na przykład nazwisko kontrahenta. Bitrix24 wyszuka wszystkie pliki, które go zawierają. Mogą to być dokumenty, tabele i prezentacje w formatach .docx, .doc, .xlsx, .xls, .pptx, .ppt.
Możesz wyszukać dokument według kilku słów, a Bitrix24 wyszuka wszystkie dokumenty zawierające te słowa. Im więcej słów dodasz do zapytania, tym dokładniejsze będą wyniki wyszukiwania.
Jeśli jesteś członkiem grupy, ale nie masz uprawnień do przeglądania plików w grupie, nie będziesz mógł wyszukiwać dokumentów w tej grupie. Wyszukiwanie według treści nie znajdzie dokumentów, do których dostęp jest zabroniony.
Polecane artykuły: