Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Sales Intelligence
Logowanie

Bitrix24Care

Jak pracować z arkuszami kalkulacyjnymi w Bitrix24.Docs

Arkusze kalkulacyjne pomagają przechowywać, systematyzować i analizować dane. Możesz pracować z arkuszami kalkulacyjnymi za pomocą wbudowanego edytora Bitrix24.Docs.

Arkusze kalkulacyjne w Bitrix24.Docs są obsługiwane przez OnlyOffice.
OnlyOffice Docs: Edytor Arkuszy Kalkulacyjnych

Ten artykuł pomoże dowiedzieć się:

Utwórz arkusz kalkulacyjny

W Bitrix24.Docs możesz utworzyć nowy arkusz kalkulacyjny lub przesłać istniejący. Aby utworzyć nowy arkusz kalkulacyjny:

  1. Przejdź do sekcji Dysk.
  2. Kliknij Dodawanie.
  3. Rozwiń Bitrix24.Docs.
  4. Wybierz Arkusz.
  5. Zmień nazwę pliku. Zaznacz go i kliknij Zmień nazwę.

Skonfiguruj uprawnienia dostępu

Określ, kto może przeglądać i edytować arkusz. Na przykład, przyznaj dostęp konkretnym pracownikom i działom.

Kliknij Menu (≡) > Uprawnienia dostępu > Dodaj więcej.
Jak skonfigurować dostęp do dokumentu


Wypełnij arkusz kalkulacyjny

Wprowadź dane: dodaj wiersze, kolumny i nagłówek. Możesz dodawać nowe wiersze i kolumny w razie potrzeby.


Dostosuj arkusz kalkulacyjny

Aby ułatwić czytanie arkusza, zorganizuj komórki. Możesz wyróżnić kluczowe komórki kolorem (1) lub dostosować szerokość kolumn (2). Dostosuj układ wierszy (3) i używaj pogrubienia (4) dla ważnych informacji.


Dodaj formuły i funkcje

W arkuszach kalkulacyjnych możesz stosować funkcje do zaokrąglania i formuły do obliczania średnich, sum i innych.

Na przykład, użyj formuł, aby szybko obliczyć całkowity koszt sprzedanych produktów.

  1. Po prostu wpisz znak = i wprowadź formułę SUMA.
  2. Wybierz pola, których sumę chcesz obliczyć, i kliknij Enter.

Wszystkie formuły i funkcje można znaleźć w sekcji Formuła.


Dodaj wizualizację danych

Możesz dodawać wykresy, tabele i inne elementy wizualne w swoich arkuszach kalkulacyjnych.

Aby dodać wykres:

  1. Wybierz obszar w tabeli, który chcesz zwizualizować.
  2. Otwórz sekcję Wstawianie.
  3. Kliknij Wykres.

Użyj panelu po prawej stronie, aby dostosować wykres. Możesz wybrać dane do wyświetlania, zmienić kolory, wybrać typ wykresu i więcej.


Utwórz tabelę przestawną

Użyj tabeli przestawnej, aby porównywać, grupować i filtrować dane. Za pomocą tabeli przestawnej możesz śledzić zmiany, na przykład zmianę kwoty całkowitej w każdym miesiącu.

Aby utworzyć tabelę przestawną:

  1. Zaznacz odpowiedni obszar w tabeli.
  2. Wybierz Tablica przestawna.
  3. Kliknij Wstaw tabelę.

Użyj panelu po prawej stronie, aby dostosować tabelę. Możesz wybrać dane do wyświetlenia, dodać filtry i zmienić zakres danych.


W skrócie
  • Możesz pracować z arkuszami kalkulacyjnymi za pomocą wbudowanego edytora Bitrix24.Docs.
  • Możesz tworzyć, współedytować i udostępniać arkusze bezpośrednio w Bitrix24.
  • W Bitrix24.Docs można utworzyć nowy arkusz lub przesłać już istniejący.
  • Dzięki uprawnieniom dostępu można wybrać, kto będzie mógł przeglądać i edytować arkusz.
  • W arkuszu Bitrix24.Docs można: zmieniać interfejs, używać formuł, analizować dane, tworzyć wykresy i wiele więcej.

Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo