Każda firma ma pliki lub dokumenty, które są potrzebne dla wielu pracowników.
Dysk Firmowy to wspólna biblioteka dokumentów firmy, zawierająca wszystkie pliki, które firma chce udostępnić pracownikom.
Dodawanie plików lub folderów do Dysku Firmowego
Kliknij przycisk Dodawanie w prawym górnym rogu.
Prześlij pliki z komputera lub dodaj nowy folder. Możesz również tworzyć nowe pliki za pomocą programów: Dokumenty Google, MS Office Online, Office365 lub aplikacji desktopowych.
Sortowanie plików i folderów
Możesz wybrać typ sortowania i wyświetlania:
- Wybierz sposób sortowania dokumentów i folderów: według zmiany daty, według identyfikatora, nazwy lub rozmiaru.
- Wybierz widok dokumentów i folderów: lista, kafelek lub duży kafelek.
Konfiguracja uprawnień dostępu
Możesz skonfigurować różne uprawnienia dostępu do ogólnych plików firmy dla różnych użytkowników.
Domyślnie administratorzy posiadają pełny dostęp, a inni użytkownicy posiadają uprawnienia dostępu do edycji dokumentów i plików.
Możesz skonfigurować dostęp do całego dysku lub do każdego pliku i folderu oddzielnie.
Wybierz pracownika, grupę roboczą lub cały dział i skonfiguruj uprawnienia dostępu.
Opis uprawnień dostępu
- Do odczytu - umożliwia wyłącznie przeglądanie zawartości dysku.
- Dodawanie - umożliwia przeglądanie i dodawanie plików.
- Do edycji - umożliwia wykonywanie wszystkich czynności, w tym „Podłącz do Dysku”, ale nie umożliwia skonfigurowania uprawnień dostępu i ustawień.
- Pełny dostęp - umożliwia wykonywanie wszystkich czynności.
Podłączanie folderu do dysku osobistego (Mój Dysk)
Opcja Podłącz do Dysku, dostępna w przypadku plików i folderów na Dysku Firmowym, umożliwia podłączanie wybranych plików i folderów do dysku osobistego (Mój Dysk).