Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Dysk firmowy: przegląd

W Bitrix24 możesz przechowywać dokumenty w chmurze na dysku firmowym. Mogą to być pliki z poczty, nagrania rozmów telefonicznych i tak dalej. Domyślnie pełny dostęp do zawartości dysku ma pracownik z uprawnieniami administratora.

Dysk firmowy nie jest dostępny we wszystkich planach taryfowych. Maksymalna pojemność dysku zależy od planu taryfowego.
Plany taryfowe

Możesz pracować z dyskiem firmowym zarówno w przeglądarce, jak i aplikacji mobilnej.


Skonfiguruj dysk firmowy

Możesz skonfigurować dysk firmowy tylko w wersji przeglądarkowej Bitrix24. Przejdź do Bitrix24 Drive > Dysk firmowy. Kliknij Ustawienia (⚙️).

Konfigurowanie uprawnień i procesów biznesowych workflow jest dostępne tylko dla administratorów konta.

Przydziel uprawnienia. Wybierz rodzaj uprawnień dla pracowników lub działów. Możesz pobrać plik z dysku firmowego z dowolnym rodzajem uprawnień.


Konfiguruj procesy biznesowe. Automatyzuj przetwarzanie plików na dysku za pomocą procesów biznesowych workflow. Na przykład prześlij dokument na dysk i użyj procesu workflow, aby automatycznie wysłać go do swojego kierownika do zatwierdzenia.

Możesz skorzystać ze standardowych procesów biznesowych workflow lub stworzyć własne.

Procesy biznesowe workflow nie są dostępne we wszystkich planach taryfowych.
Plany taryfowe

Dysk sieciowy. Aby pracować z plikami dyskowymi na komputerze, podłącz dysk lub oddzielny folder jako dysk sieciowy. Zmiany zostaną zsynchronizowane, a Ty będziesz pracować z aktualnymi plikami.
Podłącz dysk Bitrix24 jako dysk sieciowy w systemie Windows


Ustawienia dla pracy z dokumentami. Wybierz sposób pracy z dokumentami: lokalnie, w chmurze lub w Bitrix24.
Tworzenie i edycja dokumentów


Praca z plikami na dysku

Na dysku możesz pobierać, przenosić dokumenty i foldery oraz dodawać nowe pliki.

Przeglądarka
Aplikacja mobilna

Aby przesłać nowy plik lub utworzyć folder, kliknij Dodaj w prawym górnym rogu.

Aby pracować z plikiem lub folderem, kliknij Menu (≡) w lewym górnym rogu pliku lub folderu lub zaznacz pole wyboru w prawym rogu. W obu przypadkach zobaczysz menu z dostępnymi działaniami.
Jak udostępnić pliki za pomocą linków wewnętrznych i publicznych
Mój Dysk: przegląd

Możesz sortować pliki na dysku i wybrać widok wyświetlania plików i folderów.

Przejdź do Menu > Dysk udostępniony.

Aby dodać plik, kliknij plus (+) w prawym dolnym rogu.

Aby udostępnić link do pliku, przesuń plik w lewo i kliknij Udostępnij. Możesz wysłać publiczny link do pliku lub udostępnić go współpracownikowi w swoim Bitrix24.
Jak udostępnić pliki za pomocą linków wewnętrznych i publicznych

Aby dostosować sortowanie, kliknij Trzy kropki (...) w prawym górnym rogu.


W skrócie
  • W Bitrix24 możesz przechowywać dokumenty w chmurze na dysku firmowym.
  • Domyślnie pełny dostęp do zawartości dysku ma pracownik z uprawnieniami administratora.
  • Dysk firmowy nie jest dostępny we wszystkich planach taryfowych. Maksymalna pojemność dysku zależy od planu taryfowego.
  • Możesz pracować z dyskiem firmowym zarówno w przeglądarce, jak i aplikacji mobilnej.

Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo